Mrs Hatta Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Xboxen min vil ikke kjøre spill. Jeg får beskjed om at jeg må sette spillet i en xboxmaskin, når det står i en xboxmaskin. Jeg spilte senest i går, men det har ikke virket i dag. Det går fint an å se film, uten problem. Edit: Det er xbox 360 vi snakker om her Endret 24. mars 2007 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har samme problemet for tiden. Hvilket spill gjelder det? Hos meg er det Fight Night: Round 3. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Det gjelder DoA 4 og Gears of Wars. Har ikke prøvd med andre spill enda. Veldig frustrerende. Tror dere at jeg bør levere den inn? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ja, egentlig, så bør du det, for det er tydeligvis noe galt med Xboxen. Jeg skal gjøre det jeg også, men ikke enda Er under 2 måneder siden jeg hadde min på rep. så jeg orker ikke sende den inn igjen, enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hadde samme problemet før jul. Ut og inn med skuffen 15-20 ganger pleide å få start på spillet, men jeg sendte selfølgelig boksen på reperasjon med en gang. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Så det virket dersom du tok CDen inn og ut et par ganger? Sender den inn til reprasjon uansett, har tross alt garanti på den. Dette burde garantien dekke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Om det er CD'er du stapper inn i boksen tror jeg ikke du skal forvente at så mye skjer... :!: Elles, ja. Var bare å sette seg ned i sofaen med fjernkontolleren og åpne og lukke den til det startet... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Uhm.. Ikke le av meg nå, men jeg skjønte ikke helt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 X360-spillene kommer på dvd-plater, det samme gjorde for øvrig xbox 1 og ps2. Du må helt tilbake til playstation 1 for å finne spillene på cd'er(om vi ser bort fra pc)... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 jada. Men du mente at jeg kunne åpne skuffet et par ganger sant? Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg var borti samme problemet på xbox1 noen ganger. Greia er den at på xbox-spillene så ligger den en DVD-video del som blir lest hvis du klarer å putte et xbox-spill i en vanlig dvd-spiller. Det som da har skjedd her, er at boksen tror det er en dvd-film, og da blir den spilt av. Aner ikke hva du skal gjøre for å fikse det:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ja.... *fjortentegn* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå