_dAwn_ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har gått med tanken om en bærbar maskin. Siden jeg har en stasjonær pc, så trenger jeg en som er liten og lett. Men samtidig ikke er ribbet for funksjonalitet. Så da har jeg sett på en Hp2140. Er det et godt valg? Eller er det andre pcer i samme klasse som kan være verdt å se på? Et annet alternativ er jo mac book til ca 12000. Og den ser jo lekker ut. Men det er jo ikke derfor jeg skla ha meg bærbar. Men er det et alternativ som er verdt å vurdere? Er usikker som bare det. Og trenger sårt noen innspill! Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 hva er bruksomeråde? spill, jobb, musikk etc... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Det maskina i hovedsak vil brukes til er tekstdokumenter og surfing. Men ønsker også muligheten til å bruke den ved reiser, da mellomlager av bilder og video og til en viss grad redigering av bilder video. Vil ikke være en pc som skal spilles på i utgangspunktet. Men at den kan kjøre noen enkle strategi spill som tidsfordriv ville ikke vært så dumt. Grunnen til at den skal være liten, er at den skal være lett å ha med seg. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Greier du deg med engelsk xp mce? http://www.kannettavat.fi/tuotejulkaisu.php?id=938 725 euro = 5908 nkr + ca 200.- frakt Det må jo være en skikkelig fin pris? Skjønner ikke helt hvorfor den modellen er så "billig", de fleste andre merker er omtrent like dyre som i norge. og noen er faktisk dyrere. Bor rett ved grensa, så vurderte sterkt en slik en før jeg fikk et meget godt tilbud på en 12" bærbar.. Kan fikse en slik en med engelsk mce.. Mvh Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville heller kjøpt en i Norge, med norsk reklamasjon... Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eller hva med hp 2130? Den har jo dual core.. Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville heller kjøpt en i Norge, med norsk reklamasjon... 8230773[/snapback] Jepp, du har helt rett. Tror også at det kanskje er bedre reklamasjonsvilkår i Norge? Men for meg hadde det ikke vært noe problem, da jeg som sagt bor rett ved grensa og kjenner folk .... Mvh Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Er det noen som har noen erfaringer med mac book? For å kunne sammenligne litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå