bidz Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Vel, da har jeg testa og modde Splinter Cell litt.. det kan _lett_ gjøres ved og editere filene "ThirdEchelonSettings.ini", "ThirdEchelonUser.ini" samt "UW.ini" som ligger i rota på Splinter Cell DVD'en (må kopieres til HDD før forandringer kan gjøres selvsagt). Du kan bla. justere hvor fort Sam Fisher kan gå, løpe, kaste fra seg lik, osv. En kan også forandre grafiske detaljer, fra mer detaljert grafikk til mindre detaljert. en kan også forandre slik at spillet ikke kjører i full-screen modus :smile: cache-innstillinger, kontrast, gamma, osv - alt kan slås av/på/justeres. også dynamiske lys, forandre crosshair type eller HUD type.. osv.. -ALT- vidden på kameraene i brettene kan også forandres.. slik at en slipper og være så forsiktig forran kamera'ene, generellt sett så kan _ALT_ forandres.. men husk og ta backup av filene først :smile: dessuten, en snodig ting som jeg fant i ThirdEchelonUser.ini filen: paste: LeftMouse=Fire RightMouse=Jump MiddleMouse=Scope Tab=Type Enter=Interaction Shift=Walking Alt=Crawling Ctrl=QuickInventory Pause=Pause CapsLock= Escape=Pause Space=Jump PageDown= End=ACTOR ALIGN SNAPTOFLOOR ALIGN=1 Left=StrafeLeft Up=MoveForward Right=StrafeRight Down=MoveBackward Insert=Reverse Delete=stealth | show noise Z=FullInventory F1=Health F2=ShowDebug F3=ShowObjectives | ShowNavPoints F4=KillSam F5=ViewTeam F6=open ?restart F7=KillTarget F8=Quit F9=Shot F10=StepOneFrame F11=Brightness + F12=Contrast + ++++ osv.. dette minner sterkt om PC settings eller hur? :smile: _________________ bidz @ efnet bidz.org - pgp key [ Denne Melding var redigert av: bidz på 2002-12-13 18:13 ] Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvordan kopierer jeg splinter cell til XBOX hardiken da eller mener du PC hardisken samma vilken av de men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 håper bare at pc versionen av splinter cell har med "UnrealEd" jeg, slik at man kan lage baner. evt, nye våpen og slikt ved hjelp actorx ect... Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det hadde vært noe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå