marrismarflow Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei, skal lage ett "skrive tilbudsprogram" da gjerne i html eller annet som kan leses i webleser tilbudsnummerne skal stige etterhvert som man skriver ett tilbud det skal være slik: Firmnavnet mitt (statisk) Tilbudsmottaker (variabel skrives tekstboks) Tilbudsnr: XXXX (skal stige i rekkfølge) Tilbudets overskrift (variabel skrives tekstboks) Tilbudets innhold (variabel skrives tekstboks) med vennlig hilsen bla bla bla bla noen som forstår hva jeg mener og har ett eksempel på hvordan dette kan løses ? greia er at jeg skal skrive dette som varierer inni noen tekst bokser så f.eks trykke på en knapp så kommer alt opp i en utskriftsvennlig side hvor variablene jeg har skrevet inn i boksene kommer opp. Vil også gjerne ha ett bilde på toppen (logo) som er konstant. og som sakt skal tilbudsnummerne stige etter at ett tilbud er skrevet håper på svar på forrhånd takk...! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Da må du bruke PHP eller et annet programmeringsspråk. Prøv i PHP forumet her på diskusjon.no, så kanskje du får noen bedre svar. Lenke til kommentar
marrismarflow Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Da må du bruke PHP eller et annet programmeringsspråk. Prøv i PHP forumet her på diskusjon.no, så kanskje du får noen bedre svar. 8228231[/snapback] okai.. takk Lenke til kommentar
mske Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hjelper kanskje hvis du forklarer hva et "skrive tilbudsprogram" er? Har en mistanke om at det er noe galt med orddelingen, men skal gi deg anledning til å forklare først..skjønte ikke helt hva du vil frem til Lenke til kommentar
marrismarflow Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Hjelper kanskje hvis du forklarer hva et "skrive tilbudsprogram" er? Har en mistanke om at det er noe galt med orddelingen, men skal gi deg anledning til å forklare først..skjønte ikke helt hva du vil frem til 8229998[/snapback] Det skal formes ett brev. Skrive tilbud program... ? var det riktig orddeling? hehe ett program hvor man fyller ut tekst bokser som til slutt former ett brev som i inlegget mitt over. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 http://www.w3.org/MarkUp/html-spec/html-spec_8.html Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Poster fra to identiske tråder er slått sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå