Pantera Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Meditaerranean Sundance med Al Di Meola, Paco De Lucia og John McLaughlin: pantera Lenke til kommentar
-H- Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 utrolig mye bra her men jeg leter etter en annen som også spiller helt nydelig fant noen filmer av han for noen uker siden.. men finner dem ikke igjen! han har lagd sangene selv, og heter et eller annet russisk lignende hvis jeg ikke husker helt feil spiller med lue på noen av filmene noen som har noe lignende? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Vakrere blir det ikke: Eva Cassidy - Somewhere Over The Rainbow "Duetten" med Katie Melua overdubbet originalen er ikke dum heller: Katie Melua duets with Eva Cassidy Og ikke minst: Eva i Stings Fields Of Gold Edit: En til må vi ha med: Eva Cassidy - autumn leaves Geir Endret 26. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Eagles-Hotel California, unplugget http://www.youtube.com/watch?v=vPIuIwSJ41s Stairway to Heaven live (Rodrigo y Gabriela) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Behind Blue Eyes - The Who Hadde The Who originalen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hadde The Who originalen? Jupp. Den er fra Who's Next, utgitt i 1971, en av mine all time favorittalbum. Edit: Her live fra 1979: Geir Endret 27. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Syntes Black Label Society har noen fine akustiske sanger: Kan ikke legge sjul på hvor flink Zakk Wylde er på akustisk: Zakk Wylde - Machine Gun Man Endret 28. april 2007 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Impossible guitar http://www.youtube.com/watch?v=r2BOApUvFpw...related&search= Edgar Cruz - Bohemian Rhapsody (classical guitar) http://www.youtube.com/watch?v=pZ9jrBg4Lwc&NR=1 Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvorfor har INGEN nevnt Don Ross?!?!?! Mannen (sammen med Andy Mcgee) er jo gudfaren i new-age aukustisk solo-gitarspilling! og for å snakke om geniale gitarister.. En av mine favoriter er nykommingen Antoine Dufour. En av Canada's beste ! : Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er bare trist at noen ikke har nevnt Elliott Smith. Elliott Smith - Angeles Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ikke trist i det hele tatt, for dermed fikk du sjansen. Hvis alt var nevnt fra før hadde vi ikke noe å glede oss til. En klassiker: Jimi Hendrix LIVE - Hear My Train Acoustic Geir Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hva med stakars Mason Williams? ett av verdens mest kjente klassisk gitar stykker Classical gas litt rass lydkvalitet.. men det ordner seg litt uti Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er sant, Geir. Dave Matthews - Oh Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Adrian Legg's album Wine, Women and Waltz er verdt en lytt. Mannen er utrolig. Samme kan sies om Michael Hedges. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Enda litt mer Elliott Smith: Georgia, Georgia Thirteen Miss Misery I Don't Think I'm Ever Gonna Figure It Out Go By Alt av han er akustisk, men da har jeg nevnt et par sanger i det minste. De fleste videoene av han på youtube har så bedriten kvalitet, dessverre. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Er jeg virkelig den første til å nevne Nick Drake? Nå lar det seg dessverre ikke gjøre å spore opp hverken videoklipp eller liveopptak av mannen, så vi må nok nøye oss med noe sånt som dette: Håper ikke strykerene diskvalifiserer sangen fra tråden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jose Gonzalez - Heartbeats Elsker videoen. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Mange flotte forslag her Selv synes jeg Andy Mckee har en god del fine låter. Siden allerede er nevnt, har man: Nydelige låter alle tre Andak Endret 11. juni 2007 av Andak Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Antoine Dufour spiller rørende vakker akkustisk musikk=) Et par eksempler: Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Utrolig mye bra som kan spilles akustisk rundt omkring, de aller beste er jo klassikere som Behind Blue Eyes, Stairway to Heaven, Wish You Were Here, Layla, Little Wing og liknende. Elsker også sangen Overkill av Colin Hay , her versjonen fra en episode av Scrubs Endret 12. juni 2007 av Anigmama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå