pebbe Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! jeg skal bytte ut en del ting på pc'en min. Nevner i fleng; hovedkort, prosessor, grafikkort. eeeh ja det var vel det.. :smile: Harddiskene beholdes. Men viss jeg bytter dem også.. er det bare å overføre alt på den nye? Må jeg installere win 2k pro på nytt? synest å ha lest det en plass... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det går nok på et vis, men du vil få mye kluss med drivere og det kan tulle seg skikkelig til når man skifter hovedkort uten å reinnstallere windows. Jeg anbefaler en ny innstallasjon på den nye HD'en. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Takk for raskt svar!! Bare synd at jeg kjøpte pc'en av en kamerat og fikk ikke med cd'en!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: pebbe skrev (2002-12-13 18:21):Takk for raskt svar!!Bare synd at jeg kjøpte pc'en av en kamerat og fikk ikke med cd'en!! Ja da har du et problem. Uten cd ingen win2k? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 jeg pleier alltid å installere os på nytt etter jeg har fått nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: namelezz skrev (2002-12-13 23:12):jeg pleier alltid å installere os på nytt etter jeg har fått nytt hovedkort. Jepp det "skal" du gjøre. Sletter alt på c partisjonen og installerer alt på nytt er det beste du kan gjøre. Da er du sikker på at du ikke får noe av de gammle driverne med på kjøpet, Som igjen kan lage kluss på ditt nye system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå