Gå til innhold

Ps3 VS Xbox 360 Oblivion Comparison video

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart penest til ps3, men som det ble påpekt, så er vel dette uten den nye patchen. Uansett så så man at frameraten var mye bedre på ps3, selv om ps3 versjonen også hadde noen slowdowns. Kipt med all den loadingen på xbox 360.. der scorer ps3 versjonen ganske høyt vil jeg si.

Lenke til kommentar

Ps3 gjorde det best ute i skog og mark ja. Ingen tvil om det. Samtidig så synes jeg at det best ut på 360`n. Men på bekostning av framerate (fikset masse på i den nye patchen) er det ikke verdt det. Skulle vært en egen meny i vært spill til hver konsoll om du prioriterer framerate eller er grafikkhore ;)

Lenke til kommentar
Så penest ut til Xbox 360 synes jeg. Var litt hvitt på PS3 :hmm:

8228116[/snapback]

Jepp 360 versjonen ser bedre ut.

Jeg føler dette er noe som plager alle PS3 spill jeg har sett, var i går og testet Motorstorm og Formula One spillet. Begge fikk jeg følelsen av at brigthnessen var stilt ALT for høyt. Og det går igjen også her i Oblivion, det får alt til å se veldig matt ut. Frameraten så ser det faktisk ut som PS3 versjonen sliter mer til tider.

Nei dette var ikke bra av PS3 med tanke på at dette er et spill som kom på 360 for 1 år siden.

Lenke til kommentar

8228116[/snapback]

Jeg føler dette er noe som plager alle PS3 spill jeg har sett, var i går og testet Motorstorm og Formula One spillet. Begge fikk jeg følelsen av at brigthnessen var stilt ALT for høyt. Og det går igjen også her i Oblivion, det får alt til å se veldig matt ut. Frameraten så ser det faktisk ut som PS3 versjonen sliter mer til tider.

Nei dette var ikke bra av PS3 med tanke på at dette er et spill som kom på 360 for 1 år siden.

8228183[/snapback]

Enig, og det var alt for mye loading på ps3 versjonen :p

Lenke til kommentar

8228116[/snapback]

8228183[/snapback]

8228190[/snapback]

Forskjellen er vel da at på 360 versjonen så står det loading, noe det ikke gjør på PS3 versjonen selv om den loader på akkuratt de samme plassene som 360 versjonen.

Lenke til kommentar

8228116[/snapback]

8228183[/snapback]

8228190[/snapback]

Forskjellen er vel da at på 360 versjonen så står det loading, noe det ikke gjør på PS3 versjonen selv om den loader på akkuratt de samme plassene som 360 versjonen.

8228196[/snapback]

Og at det frameratene, i de sekundene som at 360'en loadet, gikk opp, ned, venstre og høyre..

Lenke til kommentar
Helt klart penest til ps3, men som det ble påpekt, så er vel dette uten den nye patchen. Uansett så så man at frameraten var mye bedre på ps3, selv om ps3 versjonen også hadde noen slowdowns. Kipt med all den loadingen på xbox 360.. der scorer ps3 versjonen ganske høyt vil jeg si.

8228128[/snapback]

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

8228128[/snapback]

8228232[/snapback]

Syns jeg la merke til det ja, men det hender jo det er helt forferdelig på 360en... :cry:

Off topic: Åssen sletter man cachen(eller hva det nå heter)på oblivion på 360?

Lenke til kommentar

Forskjellen er bare at 360 versjonen så står det at den loader, og PS3 versjonen så er den teksten vekke. Vil ikke si at PS3 kan rutte med noe bedre framerate eller mindre slowdowns ut i fra disse videoene ihvertfall.

Når de har 1 år på seg så kunne man jo forventet litt mer enn at de fjerner loadeteksten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...