Aasgaard Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Noen spill kjemper seg til legendestatus lenge før de når butikkhyllene. S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl er ett av dem. Les mer Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) ............................ Endret 24. mars 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Denne skal jeg lese nå! Blir spennende! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bra skrevet artikkel, men syns absolutt ikke at spillet fortjener 8/10. Grafikken er ikke lenger på topp, spillet er ganske så urealistisk, stemmeskuespill er det lite av og fysikken er heller ikke veldig bra. 6/10 hadde vært en bedre karakter spør du meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ganske enig, har ikke kommet så langt i spillet, men det er tøfft og steming til tusen. det som plager meg mest er respawning tiden til fienden, den er bare på et par minutter og har opplevd at når jeg slåss med større mengder fiender, har de faktsik begynnt å respawne mens jeg fremdeles slåss mot samme gruppe, så det blir på en måte en evighets maskin. det er også kjipt at når du endelig har kommet deg gjennom dem, vet du at du må gjøre akuratt det samme igjen for å komme tilbake Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har lest den nå, og jeg synes 8 / 10 er helt fint jeg! ..ikke at jeg har rundet det enda, men fordi det spillet gir meg en "go' følelse", et spill med "mersmak" !! De har fått til, som beskrevet, en atmosfære som føles "virkelig"! I stedet for å kjeppjage drager og troll, så kan du liksom "rollespillmessig" sette deg "troverdig" inn i situasjonen.. og DET har mye å si for et spill, synes jeg! Eneste jeg lurer på.. (nå er jo ikke jeg ferdig med spillet), men er vi i år 2006? Mener det står 2012 på PDA'n vår, eller noe.. Likte omtalen jeg, og er enig med karakteren! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Det var en liten trykkleif i omtalen, den andre smellen var i 2006, spillet foregår i 2012. Det er rettet opp nå. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bra skrevet artikkel, men syns absolutt ikke at spillet fortjener 8/10. Grafikken er ikke lenger på topp, spillet er ganske så urealistisk, stemmeskuespill er det lite av og fysikken er heller ikke veldig bra. 6/10 hadde vært en bedre karakter spør du meg. 8228132[/snapback] Og hvorfor er det negativt at det er urealistisk? Grafikken er god nok, fysikk er så som så. Men ellers er det på topp. Stemningen er absolutt til stede, god design på områdene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Kristian: Har du spelt igjennom spelet fleire gonger? I så fall, har du opplevd ulike avslutninger på spelet. Og kor god vil du seie at "replay valuen" er på spelet. edit: Forøvrig ein god omtale. Endret 24. mars 2007 av ttt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bra skrevet artikkel. Virker som om det er delte meninger rundt dette spillet...enkelte synes det er ganske dårlig, andre lovpriser det. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bra skrevet, synes karakteren er rettferdig jeg! Stemningen og grafikken er alsolutt bra! Selv om det ikke sprenger noen nye grenser grafikkmessig. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har ikke spilt gjennom flere ganger enda, men jeg kommer til å gjøre det. For det første er de høyere vanskelighetsgradene svært utfordrende, for det andre velger man ofte selv hvordan man vil gå frem. Forholdene burde altså ligge til rette for ganske ulike opplevelser. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg syntes 8ern er fortjent, kommer ikke på noen pc spill for øyeblikket som har bedre grafikk.. Noen småfeil dog men det blir sikkert rettet på. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Fin omtale. Karakteren er ikke viktig, for min del er det vurderingene som betyr mest. Jeg er egentlig enig i hver eneste formulering. Lenke til kommentar
Folduss Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 er sikkert bra dette spille..... har spilt dette en stund nå.. og begynner å bli rimelig lei kan ha noe med at jeg må ha grafikken på low settings.. og tilog me da hakker d:( har en pentium 4 3.2ghz 1g minne og geforce 7600gt må skaffe en bedre maskin tenker jeg.... da tror jeg at d blir bedre..... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Fint skrevet omtale. Tror jeg skal vurdere om dette spillet skal investeres i eller ikke. Hørtes i alle fall morsomt ut utfra omtalen. Er foresten folk enig med gamer nå da, når de er tilnærmet lik fasiten (gamerankings) snitt på rundt 8? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Til dere som har prøvd dette spillet, hvordan er grafikken, sammelignet med FEAR? Har STALKER mere å by på i den fronten? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Og hvorfor er det negativt at det er urealistisk? Grafikken er god nok, fysikk er så som så. Men ellers er det på topp. Stemningen er absolutt til stede, god design på områdene. 8228344[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Til dere som har prøvd dette spillet, hvordan er grafikken, sammelignet med FEAR? Har STALKER mere å by på i den fronten? 8228735[/snapback] syns grafikken er bedre enn FAER, FAER hadde jo bare masse kjedelig ganger osv. her har du natur og slitene bygninger osv. texturene er kjempe fine. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg synes grafikken er BRA NOK! Her er det så mange andre elementer som gjelder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg