Lovise_84 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Kjøpte meg dette idag; http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33206 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=5448 Hva syns dere? Noen erfaringer? Nå bestilte jeg ikke vifter, men det er kanskje mulig å ta fra det gamle kabinettet? Viss ikke, forslag? Endret 24. mars 2007 av Lovise_84 Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Wow, så bra ut xD har ingen erfaringer. . . Men men. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Helt forjævlig etter min mening. Det var kanskje ikke den responsen du ønsket, i.o.m. at du allerede har kjøpt Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Helt forjævlig etter min mening. Det var kanskje ikke den responsen du ønsket, i.o.m. at du allerede har kjøpt 8228023[/snapback] Åh?? Ka som e galt då? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Kabinettet: La meg si et ord, plastikk! Strømforsyningen: Den har en stygg farge som ikke passer til kabinettet, utenom det så er den vel egentlig grei Edit: Kabinettet er egentlig litt fjortis, likte det når jeg var mindre jeg også ;P Endret 24. mars 2007 av Gordion Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Kabinettet: La meg si et ord, plastikk! Strømforsyningen: Den har en stygg farge som ikke passer til kabinettet, utenom det så er den vel egentlig grei Edit: Kabinettet er egentlig litt fjortis, likte det når jeg var mindre jeg også ;P 8228096[/snapback] Ja det beste hadde nok vært om eg fikk gubben te å sveise et kabinett til meg Måtte fått litt flere muskler for å klare med det men *glise* Fortell meg no, ka kabinett har du? E liksom ikkje så opptatt av utseende egentlig. Ska bare ha ein maskin som ikkje risikere å bli kasta ut vinduet sånn annahver dag Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Kabinettet mitt finner du i "deres kabinetter her! " tråden. Det er et billig kabinett til 295KR, men skal snart kjøpe Lian Li PC6277B eller Lian Li V1000. Og ja det jeg har er delvis plastikk, men skulle jeg først svidd av like mye penger som deg så hadde jeg kjøpt et annet kabinett. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått opp 300kroner å kjøpt Lian Li PC7ASCANDWIN. Edit: Jeg har i det minste ei strømforsyning som passer til kabinettet xD Endret 24. mars 2007 av Gordion Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Kabinettet mitt finner du i "deres kabinetter her! " tråden. Det er et billig kabinett til 295KR, men skal snart kjøpe Lian Li PC6277B eller Lian Li V1000. Og ja det jeg har er delvis plastikk, men skulle jeg først svidd av like mye penger som deg så hadde jeg kjøpt et annet kabinett. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått opp 300kroner å kjøpt Lian Li PC7ASCANDWIN. Edit: Jeg har i det minste ei strømforsyning som passer til kabinettet xD 8228164[/snapback] Hmm..ikkje få meg te å angre no då. Hehe. Kem veit, kanskje du har rett? Syns no det va tøft. Og det slår garantert det grusomme kabinettet eg har no Impulskjøp! Greit? Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Wow, så bra ut xD har ingen erfaringer. . . Men men. 8227951[/snapback] TAKK! Godt noen e enige då Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis det ikke er sendt enda så kan du avbestille det Nei, men seriøst, du blir sikkert helt fornøyd med kabinettet xD Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis det ikke er sendt enda så kan du avbestille det Nei, men seriøst, du blir sikkert helt fornøyd med kabinettet xD 8228218[/snapback] Ja håpe no det. Gjorde det no litt på f og då, siden x-en har sikla ette det i evigheter Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Helt kurrant valg da. Du kunne oppretta en tråd FØR du kjøpte det da Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Helt kurrant valg da. Du kunne oppretta en tråd FØR du kjøpte det da 8230751[/snapback] Det kunne eg, men plutselig va det bestilt. Hehe Håpe eg blir fornøyd. If not, e det jo bare te å selge det. Noe eg tvile på at eg gjør Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kabinettet mitt finner du i "deres kabinetter her! " tråden. Det er et billig kabinett til 295KR, men skal snart kjøpe Lian Li PC6277B eller Lian Li V1000. Og ja det jeg har er delvis plastikk, men skulle jeg først svidd av like mye penger som deg så hadde jeg kjøpt et annet kabinett. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått opp 300kroner å kjøpt Lian Li PC7ASCANDWIN. Edit: Jeg har i det minste ei strømforsyning som passer til kabinettet xD 8228164[/snapback] Nå finnes det andre alternativer enn Lian Li hvis man rett og slett ikke ønsker kabinett fra den kanten. Det er også andre gode alternativer, om ikke bedre, å finne blandt Antec, Silverstone, Thermaltake osv... Lian Li har rykte på seg for å være ekslusivt. Jeg har hatt 4 stk Lian Li kabinett (siste variant nå er 6277B), og de er flotte kabinetter. Men du skal lete litt opp i prisklassen før du finner OK Lian Li. I tillegg er det ikke alle designgreie fra dem som passer for alle. Forøvrig må jeg si at trådstarter har valgt seg et skikkelig ungdomskabinett. Om du liker sånt, blir du fornøyd Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Kabinettet mitt finner du i "deres kabinetter her! " tråden. Det er et billig kabinett til 295KR, men skal snart kjøpe Lian Li PC6277B eller Lian Li V1000. Og ja det jeg har er delvis plastikk, men skulle jeg først svidd av like mye penger som deg så hadde jeg kjøpt et annet kabinett. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått opp 300kroner å kjøpt Lian Li PC7ASCANDWIN. Edit: Jeg har i det minste ei strømforsyning som passer til kabinettet xD 8228164[/snapback] Nå finnes det andre alternativer enn Lian Li hvis man rett og slett ikke ønsker kabinett fra den kanten. Det er også andre gode alternativer, om ikke bedre, å finne blandt Antec, Silverstone, Thermaltake osv... Lian Li har rykte på seg for å være ekslusivt. Jeg har hatt 4 stk Lian Li kabinett (siste variant nå er 6277B), og de er flotte kabinetter. Men du skal lete litt opp i prisklassen før du finner OK Lian Li. I tillegg er det ikke alle designgreie fra dem som passer for alle. Forøvrig må jeg si at trådstarter har valgt seg et skikkelig ungdomskabinett. Om du liker sånt, blir du fornøyd 8233617[/snapback] Eg tror eg e ungdom endå. Håpe iallefall det, i ein alder av 23 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehehe, det håper da jeg også! Men om du liker å ha et jålete kabinett, så er jo det opp til deg. Vært inne på tanken selv et par ganger. Men man skal ikke lengre bort i gata enn på bensinstasjonen så finner man "ungdommer" med neonlys og blinkere på bilene sine... Hvorfor kan man ikke style PC'en da? Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Hehehe, det håper da jeg også! Men om du liker å ha et jålete kabinett, så er jo det opp til deg. Vært inne på tanken selv et par ganger. Men man skal ikke lengre bort i gata enn på bensinstasjonen så finner man "ungdommer" med neonlys og blinkere på bilene sine... Hvorfor kan man ikke style PC'en da? 8234417[/snapback] Vel, eg e jo jenta så man må få være litt jålete vi krysse fingrer og tær for at eg blir fornøyd, eller ka? Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hehehe, det håper da jeg også! Men om du liker å ha et jålete kabinett, så er jo det opp til deg. Vært inne på tanken selv et par ganger. Men man skal ikke lengre bort i gata enn på bensinstasjonen så finner man "ungdommer" med neonlys og blinkere på bilene sine... Hvorfor kan man ikke style PC'en da? 8234417[/snapback] Vel, eg e jo jenta så man må få være litt jålete vi krysse fingrer og tær for at eg blir fornøyd, eller ka? 8250064[/snapback] Ville bare si at eg e kjempefornøyd med kabinett og strømforsyning. Kabinettet har IKKJE så mange lys som det vises på bildet, kun skjermen på framsia, og ein knapp oppå håndtaket som lyse...så eg trokje det va så fjortis likevel eg Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ville ha kjøpt antec PO 180, eller eit lian li elns, men det er meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå