Gå til innhold

Strømforsyning og kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabinettet: La meg si et ord, plastikk!

Strømforsyningen: Den har en stygg farge som ikke passer til kabinettet, utenom det så er den vel egentlig grei :)

Edit: Kabinettet er egentlig litt fjortis, likte det når jeg var mindre jeg også ;P

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Kabinettet: La meg si et ord, plastikk!

Strømforsyningen: Den har en stygg farge som ikke passer til kabinettet, utenom det så er den vel egentlig grei :)

Edit: Kabinettet er egentlig litt fjortis, likte det når jeg var mindre jeg også ;P

8228096[/snapback]

Ja det beste hadde nok vært om eg fikk gubben te å sveise et kabinett til meg ;) Måtte fått litt flere muskler for å klare med det men *glise*

Fortell meg no, ka kabinett har du? :D

E liksom ikkje så opptatt av utseende egentlig. Ska bare ha ein maskin som ikkje risikere å bli kasta ut vinduet sånn annahver dag :innocent:

Lenke til kommentar

Kabinettet mitt finner du i "deres kabinetter her! " tråden. Det er et billig kabinett til 295KR, men skal snart kjøpe Lian Li PC6277B eller Lian Li V1000. Og ja det jeg har er delvis plastikk, men skulle jeg først svidd av like mye penger som deg så hadde jeg kjøpt et annet kabinett.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått opp 300kroner å kjøpt Lian Li PC7ASCANDWIN.

Edit: Jeg har i det minste ei strømforsyning som passer til kabinettet xD

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
Kabinettet mitt finner du i "deres kabinetter her! " tråden. Det er et billig kabinett til 295KR, men skal snart kjøpe Lian Li PC6277B eller Lian Li V1000. Og ja det jeg har er delvis plastikk, men skulle jeg først svidd av like mye penger som deg så hadde jeg kjøpt et annet kabinett.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått opp 300kroner å kjøpt Lian Li PC7ASCANDWIN.

8228164[/snapback]

Hmm..ikkje få meg te å angre no då. Hehe. Kem veit, kanskje du har rett? Syns no det va tøft. Og det slår garantert det grusomme kabinettet eg har no :whistle:

Impulskjøp! Greit? :mad:

:p

Lenke til kommentar
Hvis det ikke er sendt enda så kan du avbestille det :tease:

Nei, men seriøst, du blir sikkert helt fornøyd med kabinettet xD

8228218[/snapback]

Ja håpe no det. Gjorde det no litt på f og då, siden x-en har sikla ette det i evigheter :innocent:

Lenke til kommentar
Helt kurrant valg da. Du kunne oppretta en tråd FØR du kjøpte det da :D

8230751[/snapback]

Det kunne eg, men plutselig va det bestilt. Hehe ;)

Håpe eg blir fornøyd. If not, e det jo bare te å selge det. Noe eg tvile på at eg gjør :p

Lenke til kommentar

8228164[/snapback]

Nå finnes det andre alternativer enn Lian Li hvis man rett og slett ikke ønsker kabinett fra den kanten. Det er også andre gode alternativer, om ikke bedre, å finne blandt Antec, Silverstone, Thermaltake osv... Lian Li har rykte på seg for å være ekslusivt. Jeg har hatt 4 stk Lian Li kabinett (siste variant nå er 6277B), og de er flotte kabinetter. Men du skal lete litt opp i prisklassen før du finner OK Lian Li. I tillegg er det ikke alle designgreie fra dem som passer for alle.

Forøvrig må jeg si at trådstarter har valgt seg et skikkelig ungdomskabinett. Om du liker sånt, blir du fornøyd ;)

Lenke til kommentar

8228164[/snapback]

Nå finnes det andre alternativer enn Lian Li hvis man rett og slett ikke ønsker kabinett fra den kanten. Det er også andre gode alternativer, om ikke bedre, å finne blandt Antec, Silverstone, Thermaltake osv... Lian Li har rykte på seg for å være ekslusivt. Jeg har hatt 4 stk Lian Li kabinett (siste variant nå er 6277B), og de er flotte kabinetter. Men du skal lete litt opp i prisklassen før du finner OK Lian Li. I tillegg er det ikke alle designgreie fra dem som passer for alle.

Forøvrig må jeg si at trådstarter har valgt seg et skikkelig ungdomskabinett. Om du liker sånt, blir du fornøyd ;)

8233617[/snapback]

Eg tror eg e ungdom endå. Håpe iallefall det, i ein alder av 23 :blush:

Lenke til kommentar

Hehehe, det håper da jeg også! Men om du liker å ha et jålete kabinett, så er jo det opp til deg. Vært inne på tanken selv et par ganger.

Men man skal ikke lengre bort i gata enn på bensinstasjonen så finner man "ungdommer" med neonlys og blinkere på bilene sine... Hvorfor kan man ikke style PC'en da?

Lenke til kommentar
Hehehe, det håper da jeg også! Men om du liker å ha et jålete kabinett, så er jo det opp til deg. Vært inne på tanken selv et par ganger.

Men man skal ikke lengre bort i gata enn på bensinstasjonen så finner man "ungdommer" med neonlys og blinkere på bilene sine... Hvorfor kan man ikke style PC'en da?

8234417[/snapback]

Vel, eg e jo jenta så man må få være litt jålete :p

vi krysse fingrer og tær for at eg blir fornøyd, eller ka? ;)

Lenke til kommentar

8234417[/snapback]

Vel, eg e jo jenta så man må få være litt jålete :p

vi krysse fingrer og tær for at eg blir fornøyd, eller ka? ;)

8250064[/snapback]

Ville bare si at eg e kjempefornøyd med kabinett og strømforsyning. Kabinettet har IKKJE så mange lys som det vises på bildet, kun skjermen på framsia, og ein knapp oppå håndtaket som lyse...så eg trokje det va så fjortis likevel eg :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...