Steina Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg er egentlig veldig sikker på at dette spørsmålet har vært oppe før, men det var plutselig(?) så lite tråder i denne kategorien. Søk ga heller ingen svar, så jeg må neste bare spørre. Jeg er lei av alt bråket fra PC'n. CPU kjøleren er den som bråker aller mest. Jeg spiller fryktelig skjelden (spilte mye før.. mulig det kommer tilbake), og jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvilken temperatur CPU'en ligger på mere. Kunne godt tatt av viften, men da vil jeg tro at den har dødd rimelig kjapt likevel.. Det jeg trenger nå da, er den mest stillegående CPU kjøleren til AM2 jeg finner på norske nettbutikker. Jeg har en AMD X2 4600+ atm. Overklokker gjør jeg heller ikke lengre. Det er aller viktigst at den bråker minst mulig ved "idle", men er også ett pluss at den er stillegående når den kjører for fult, hvis jeg blir å dra frem et spill engang iblandt. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 denneskal være veldig stillegående når vifta går på lavt turtall, men kan også kjøle ekstremt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå