ReVolvolution Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Takk for masse tilbakemeldinger GigaFlow: Bilen ble innkjøpt for å brukes til leketøy og bruksbil, at jeg har bilen med meg på banekjøring og leker, er vel lov.. Litt burning må til i ny og ne for å slite ned de dekka som står på, for jeg har kjøpt meg nye dekk. Bilen kostet 4000 kr, og det er 4000 kr med morro, rett og slett. Smaken er som baken, full av drit, og heldigvis DELT! SilentNET: Har fikset krysset nå. Kostet meg 82 kr hos Volvo, og brukte 1 time på å skifte dette. Ellers takk volvo240_r: Har fått tak i orginale sorte lister til bilen. Plukket av en delebil på Sotra på påsketorsdagen. Ellers har jeg begynt å snekre til mdfplater og skjære til aluminiumsplater til gulvet for å få en fin finish. Har ikke planer om noe styling, men har fått bestilt meg felger, og senkefjører nå. Hvite blink kommer når jeg har penger til det. Zemeckis: Takker Skal bytte låsen bakpå, noe er gale med den allikavel, går ikke ann å låse den.. mads182: Løp å kjøp! Skal bytte det ut snart! ZyreX: Brytere i dashen? Uhm, vel, tåkelys, taklys, nødblink, setevarmer, varmetråder.. Chromelista skal byttes samtidig som frontruta.. Må vel gå ann å få den vekk på et eller annet vis.. Og antenna skal fjernes! Oppdateringer: Bilen henger i krana på jobben, holder på med tektyl, og bytte av foringer etc. Har også fått tak på en 230FT motor fra en 940, så blir byttet i løpet av neste uke dersom lønna blir stor nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå