b_cybe Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Skulle ta meg en liten pause i arbeidet og fyrte opp excite truck, gikk inn på super excite, platinum level og valgte china. På andre lap gjorde jeg et skikkelig høyt hopp over den kinesiske mur (antageligvis det høyeste hoppet jeg noen sinne har gjort over den muren). Men når jeg landet så det litt rart ut for det var en sort massiv "bjelke" på skrå i bildet (omtrent som man så innenifra bilen...) spillet kjørte dog noen sekunder før alt frøs. Ingen respons på noenting selv ikke power knappen på selve wii-en. Hadde jeg tenkt meg om litt først hadde jeg tatt et bilde. Men istedet drog jeg ut stikkontakten. Så startet jeg wii-en igjen for å se om det samme skjedde igjen men det gjorde det ikke den gangen ihvertfall. Men har noen andre opplevd noe liknende? Kan ikke si jeg helt likte det, lurer på om det kan ha vært en bug i spillet eller om det er noe med konsollen. Som sagt konsollen var nettopp skrudd på så den var ikke varm eller noe (dessuten er wiiconnect24 skrudd av...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Trolig bare en feil i spillet. Ikke noe å bry seg om... Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) jeg har opplevd det men bare en gang i excite truck da stoppet bilde med et høyt lyd Endret 24. mars 2007 av rjpa Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Har spilt videre men har ikke opplevd det igjen så satser på at det er en bug i spillet. Lurer på om det har noe med det megasvevet å gjøre, men har ikke klart å gjenta det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå