arnardo Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kan noen hjelpe meg her? Er det mulig å få kjøpt og lagt inn norsk ordbok (T9)i en PDA Loox n560? Har forsøkt å lete på nettet men finner ikke svar Har også forsøkt å skrive til både Siemens og Amentio som solgte dingsen, men de gidder ikke svare Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vel, man kan kanskje gjøre dette på en Siemens PDA også - her er hvordan man gjør det på en Windows Mobile 5 PDA: Hvordan få norsk T9 på smartphone: 1 - få tak i følgende filer for å få norsk T9 på smartphone: T9NorwegianLdb.dll T9ImeRes.Dll.0409.mui Kopier disse inn på katalogen \Windows på telefon 2 - Installer f.eks Total Commander på telefon og legg til følgende registry keys og values: Gå til HKLM\T9 Input Method\LDBs Legg til 0409 som String med verdien T9NorwegianLdb.dll Gå til HKLM\T9 Input Method\MUI\Languages Legg til 0409 i value kalt Available - plasser et komma i mellom T9 språk-kodene Det kan hende filene heter xxxxNorwayyyy istedenfor xxxxNorwegianyyy Har dessverre ikke tid til å sjekke dette nu! PM meg evt. Kan noen hjelpe meg her?Er det mulig å få kjøpt og lagt inn norsk ordbok (T9)i en PDA Loox n560? Har forsøkt å lete på nettet men finner ikke svar Har også forsøkt å skrive til både Siemens og Amentio som solgte dingsen, men de gidder ikke svare 8227707[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå