VetleRsport Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg måtte bytte strømforsner men så har jeg en som har 20 pin brei kabel til hk. Men så er hk til egenlig 24.. Men jeg testa og den starta og allt funker bra. Men spørsmålet er om det er skadelig å ha det sånn skal bare ha det noen uker.. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Så vidt jeg vet er det ikke skadelig. Har selv hatt en pc kjørende slik uten at det har ført til problemer i ettertid. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Ok.. Jeg prøver jeg så ser jeg jo åssen det går Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Du kan oppleve at maskinen er mer ustabil uten. de 4 ekstra pins er der for en grunn, og du får ikke mer strøm inn til HK om du f.eks. kjøper en 20>24 pin overgang. Vet om mange som har fått HK og verre ting defekt p.g.a. slike oppsett...Men så er det andre som ikke opplever problemer... Endret 24. mars 2007 av MrLee Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skal helst være 24 pin vil jeg tro, men det går med 20.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå