GamerXP Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) hei hei alle sammen! Jeg skal modde ett AOpen kabinett: tar gjerne imot tips men ikke begynn og blande inn annet spam og sånt! jeg skal pusse på det nå, update kåmmer snart med nye bilder Endret 25. mars 2007 av GamerXP Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Ny Uppdate! jeg og pappa har laget hull i kabinettet: som dere ser brukte vi vinkelsliper, vi brukte nibletang(eller noe sånt) til buene. litt dårlige bilder men det er fordi jeg tok dem med mobilen Endret 25. mars 2007 av GamerXP Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 har pusset en god del nå... skal pusse resten i morgen og håper på å få lakket da update kommer Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dette ser igrunn ut som en arbeidslogg, og da burde den ligge under Forum > Brukerbidrag > Arbeidslogger. Goscinny Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) har lakka i dag, det ble litt ruglette men det er det beste vi fikk til med den lakken... Sort Metalic fronten: front del 2: topp: side: Endret 25. mars 2007 av GamerXP Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 8228938[/snapback] Er det med vilje at han står med hele spruten fra vinkelsliperen oppi... ja du ser det vel du også Lenke til kommentar
willysch Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 8228938[/snapback] Er det med vilje at han står med hele spruten fra vinkelsliperen oppi... ja du ser det vel du også 8236108[/snapback] He he ja det er meg som står der og jeg sto i en kald garasje og trengte å varme meg. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Ta gjerne litt inspirasjon fra bmb prosjektet mitt i signaturen. Samme kabnettet. Endret 26. mars 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 *bilde* 8228938[/snapback] Er det med vilje at han står med hele spruten fra vinkelsliperen oppi... ja du ser det vel du også 8236108[/snapback] He he ja det er meg som står der og jeg sto i en kald garasje og trengte å varme meg. 8240243[/snapback] Pappa har nå to stk. arbeidsgensere han har hull i på magen etter bruk av vinkelsliper, og han gjør det ikke ofte. Dog var det ull/bomull eller noe slikt skit, da. Ser litt morsomt/rart ut Goscinny Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Færdig! jeg har ikke lagt inn noe mere update fordi at jeg måtte ta ut strømforskyningen min! men nå er jeg ferdig med kabinettet::: jeg brukte gitter i stede for plexi for da har jeg en extrem kjøling jeg brukte bare ca. 700 kr på dette! men det er en pris du må betale hvis du skal ha ett unikt kabinett resultat Endret 27. mars 2007 av GamerXP Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Bare meg eller er det apelsinhud finish på lakken? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Så ut som litt appelsin, særlig i front, ja. Det ble en stilig effekt med gitteret og lyset så bra ut da. Dog fører ikke dette nødvendigvis til bedre lufting, det gjør det heller værre. Med gitter kan en del av den friske, kalde luften gå rett ut gjennom gitteret, hvor det ikke er noe som trenger kjøling, istedenfor forbi CPU og slikt som virkelig trenger kjøling. Goscinny Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Det ble en stilig effekt med gitteret og lyset så bra ut da. Dog fører ikke dette nødvendigvis til bedre lufting, det gjør det heller værre. Med gitter kan en del av den friske, kalde luften gå rett ut gjennom gitteret, hvor det ikke er noe som trenger kjøling, istedenfor forbi CPU og slikt som virkelig trenger kjøling. Goscinny 8253043[/snapback] jeg har gitter i top og fordi varmluft stiger og så har jeg en 120mm vifte i front og en 80mm bak Bare meg eller er det apelsinhud finish på lakken? 8252746[/snapback] vi fikk det ikke helt til med lakken... det er ganske kaldt her oppe i nordland! Endret 28. mars 2007 av GamerXP Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Bare meg eller er det apelsinhud finish på lakken? 8252746[/snapback] vi fikk det ikke helt til med lakken... det er ganske kaldt her oppe i nordland! 8255008[/snapback] Vel, du har vel ikke lakkert ute eller? Eneste som duger på denne tiden oppe i nord er å lakkere inne i et oppvarmet rom... Bor selv i Bodø så jeg vet godt hvordan det er oppe i nord... Endret 28. mars 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Bare meg eller er det apelsinhud finish på lakken? 8252746[/snapback] vi fikk det ikke helt til med lakken... det er ganske kaldt her oppe i nordland! 8255008[/snapback] Vel, du har vel ikke lakkert ute eller? Eneste som duger på denne tiden oppe i nord er å lakkere inne i et oppvarmet rom... Bor selv i Bodø så jeg vet godt hvordan det er oppe i nord... 8255734[/snapback] jeg var inne i garagen men der er det alt for kaldt uansett(pappa ville ikke lakke inne) men det ble nå bra nok alikevell foresten så skal jeg til bodø i påsken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå