Gå til innhold

min casemod (worklogg)

Anbefalte innlegg

hei hei alle sammen! Jeg skal modde ett AOpen kabinett:

post-114318-1174841105_thumb.jpg

tar gjerne imot tips ;)

men ikke begynn og blande inn annet spam og sånt!

jeg skal pusse på det nå, update kåmmer snart med nye bilder

Endret av GamerXP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny Uppdate!

jeg og pappa har laget hull i kabinettet:

post-114318-1174840939_thumb.jpg

post-114318-1174840955_thumb.jpg

post-114318-1174841014_thumb.jpg

som dere ser brukte vi vinkelsliper, vi brukte nibletang(eller noe sånt) til buene.

litt dårlige bilder men det er fordi jeg tok dem med mobilen

Endret av GamerXP
Lenke til kommentar
*bilde*

8228938[/snapback]

Er det med vilje at han står med hele spruten fra vinkelsliperen oppi... ja du ser det vel du også :p

8236108[/snapback]

He he ja det er meg som står der og jeg sto i en kald garasje og trengte å varme meg. :D

8240243[/snapback]

Pappa har nå to stk. arbeidsgensere han har hull i på magen etter bruk av vinkelsliper, og han gjør det ikke ofte. Dog var det ull/bomull eller noe slikt skit, da. Ser litt morsomt/rart ut :p

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Færdig!

jeg har ikke lagt inn noe mere update fordi at jeg måtte ta ut strømforskyningen min! men nå er jeg ferdig med kabinettet::: :thumbup:

jeg brukte gitter i stede for plexi for da har jeg en extrem kjøling :thumbup:

jeg brukte bare ca. 700 kr på dette! men det er en pris du må betale hvis du skal ha ett unikt kabinett :thumbup:

resultat

post-114318-1175018466_thumb.jpg

post-114318-1175018549_thumb.jpg

post-114318-1175018690_thumb.jpg

post-114318-1175018759_thumb.jpg

Endret av GamerXP
Lenke til kommentar

Så ut som litt appelsin, særlig i front, ja.

Det ble en stilig effekt med gitteret og lyset så bra ut da. Dog fører ikke dette nødvendigvis til bedre lufting, det gjør det heller værre. Med gitter kan en del av den friske, kalde luften gå rett ut gjennom gitteret, hvor det ikke er noe som trenger kjøling, istedenfor forbi CPU og slikt som virkelig trenger kjøling.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Det ble en stilig effekt med gitteret og lyset så bra ut da. Dog fører ikke dette nødvendigvis til bedre lufting, det gjør det heller værre. Med gitter kan en del av den friske, kalde luften gå rett ut gjennom gitteret, hvor det ikke er noe som trenger kjøling, istedenfor forbi CPU og slikt som virkelig trenger kjøling.

Goscinny ;)

8253043[/snapback]

jeg har gitter i top og fordi varmluft stiger og så har jeg en 120mm vifte i front og en 80mm bak

Bare meg eller er det apelsinhud finish på lakken?

8252746[/snapback]

vi fikk det ikke helt til med lakken... det er ganske kaldt her oppe i nordland!

Endret av GamerXP
Lenke til kommentar

8252746[/snapback]

vi fikk det ikke helt til med lakken... det er ganske kaldt her oppe i nordland!

8255008[/snapback]

Vel, du har vel ikke lakkert ute eller? Eneste som duger på denne tiden oppe i nord er å lakkere inne i et oppvarmet rom...

Bor selv i Bodø så jeg vet godt hvordan det er oppe i nord...

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar

8252746[/snapback]

8255008[/snapback]

Vel, du har vel ikke lakkert ute eller? Eneste som duger på denne tiden oppe i nord er å lakkere inne i et oppvarmet rom...

Bor selv i Bodø så jeg vet godt hvordan det er oppe i nord...

8255734[/snapback]

jeg var inne i garagen men der er det alt for kaldt uansett(pappa ville ikke lakke inne) :thumbdown: men det ble nå bra nok alikevell :thumbup:

foresten så skal jeg til bodø i påsken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...