Syfer Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvordan er det med soneforskjell til nintendo wii ? funderer å plukke med meg en nintendo når jeg skal til england Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 England er i Europa så det går greit Lenke til kommentar
48ofNorway Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvordan er det med soneforskjell til nintendo wii ? funderer å plukke med meg en nintendo når jeg skal til england 8227539[/snapback] Nintendo Wii har tre hovedsoner (Hvis jeg ikke husker feil). Europa har sin sone (Er sikker på denne), Amerika sin sone og Japan sin sone. Så du kan kjøpe Wii i England hvis du skal bruke den i Norge, sone messig. Er ikke sikker på hvordan det er med strøm kurser og uttak på Wiien (Tenker på stikk kontakten). Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Utmerket:) Ser at prisen ikke er så ille i England Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eneste forskjellen er stikkontakten, men en adapter koster ca ingenting. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eneste forskjellen er stikkontakten, men en adapter koster ca ingenting. 8227830[/snapback] Bilene i spillene vil kjøre på andre siden av veien! Lenke til kommentar
kottila Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvordan er det med soneforskjell til nintendo wii ? funderer å plukke med meg en nintendo når jeg skal til england 8227539[/snapback] Lykke til med å finne en da. De er like utsolgt i England som i resten av verden Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå