Wackamole Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei, jeg har lastet ned PHP-GD, og nå lurer jeg på om hvordan jeg skal installere dette... har aldri gjort noe som dette før og lurer derfor på om det er noen som kan hjelpe meg.. Håper på svar -Microsoftbruker- Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har du installert Apache? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 ja... har installert apache, php, phpmyadmin, mysql, og alle de jeg trenger Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vil anbefale deg og lese enten i en bok (Kan anbefale Webprogammering i PHP) eller på en nett side! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Vil anbefale deg og lese enten i en bok (Kan anbefale Webprogammering i PHP) eller på en nett side! 8228060[/snapback] Øhhhmm ... og dette har hva med trådstarters spørsmål? Anyway, i php.ini må du legge den til under extension. Endret 24. mars 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 med wamp kan du bare klikke på wamp ikonet i system tray velge php->extensions og så trykke på gd2 Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk for svar... det hjalp på første forsøk!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå