Gå til innhold

Test: Nokia 6300


Anbefalte innlegg

Ja, du kan bruke Bluetooth remote control på den :)

8368505[/snapback]

 

okei, takk..

 

hmm.. noen som vet hva de blå lysene på sidene brukes til?

8409220[/snapback]

 

 

Foruten gimmick, er de til for å varsle om meldinger (muligens også oppkall). Dette kan være nyttig om lyd og vibrering er skrudd av, eller telefonen ligger såpass langt unna at man ikke hører den.

 

Regner med at lysene kan slås av, dersom man ikke liker/trenger dem.

8409275[/snapback]

 

takk ;)

 

et spørsmål til, om adapteren, er det sant det som står her?, altså at den har svarknapp og antenne? Har en slik adapter hjemme, men den sikker rett ut, og siden pluggen er så tynn, er jeg redd for at den skal knekke..

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, du kan bruke Bluetooth remote control på den :)

8368505[/snapback]

 

okei, takk..

 

hmm.. noen som vet hva de blå lysene på sidene brukes til?

8409220[/snapback]

 

 

Foruten gimmick, er de til for å varsle om meldinger (muligens også oppkall). Dette kan være nyttig om lyd og vibrering er skrudd av, eller telefonen ligger såpass langt unna at man ikke hører den.

 

Regner med at lysene kan slås av, dersom man ikke liker/trenger dem.

8409275[/snapback]

 

takk ;)

 

et spørsmål til, om adapteren, er det sant det som står her?, altså at den har svarknapp og antenne? Har en slik adapter hjemme, men den sikker rett ut, og siden pluggen er så tynn, er jeg redd for at den skal knekke..

8410433[/snapback]

 

noen som kan svare??

 

btw, var nettopp på elkjøp og så på en hel rekke mobiler, så også på 6300. Kjærlighet ved første blikk, denne SKAL kjøpes! :dribble:

Lenke til kommentar
Fikk telefonen på lørdag og er storfornøgd!

 

Men lurer litt på 2,5 til 3,5 pluggen..

 

Har en sånn: post-96942-1178048447_thumb.jpg

 

Men er dette en monoplugg?

8515043[/snapback]

 

lurer på å kjøpe en sånn men er redd for at det blir klumpete på 6300 og fargen står ikke i stil..

 

og en ting til: er det ikke bare en adapter? står nemlig på siden: "The adapter has a remote control for answering and ending phone calls, and an integrated antenna to improve FM stereo reception. Long cable, built-in microphone, volume control and clip attachment make this adapter convenient to use."

 

og pluggen på det medfølgende headsetet ser jo slik ut.. :post-96942-1178126364_thumb.jpg

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har en sånn:

post-96942-1178048447_thumb.jpg

Men er dette en monoplugg?

8515043[/snapback]

Ja, den er mono.

 

Så vidt jeg klarer å google, ser AD-50 slik ut:

nokia-AD50-gross.jpg

 

I beskrivelsen din virker det som de referer til en slags medfølgende hands-free med mikrofon og svarknapp som en liten "klump" på ledningen. Telefonen bruker selve hodetelefonledningen som antenne for den innebygde radioen. Det gjelder alle telefoner, så det skal du ikke bekymre deg for.

 

Forresten så finnes denne knappen Kaggen p_edit.gif

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en vanlig 2.5 til 3.5 adapter på elkjøp jeg.. men nå synest jeg at den ene kanalen på headsetet er lavere enn den andre.. kan være hørselen min, men tror ikke det er så mye forskjell.. grunnen kan være at jeg "skrudde" headset-pluggen ned i adapteren de første gangene, pga at det var litt "trangt".. :hmm:

 

Og, sorry for dobbeltpostinga.. Hadde tenkt å vente til det hadde gått et døgn, men av en eller annen grunn gjorde jeg ikke det..

 

EDIT: Btw, telefonen funker kjempebra! Har ikke savnet noe ved den faktisk!

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager dersom jeg drar opp en gammel post nå - men jeg har bare ett par smp ang denne telefonen.

 

Hvordan er knappen/joysticken i midten? Er den herlig å bruke, eller er den helt forferdelig?

 

Og, finnes det gratis MSN programmer? Ved gratis, menes bare å laste ned programmet, eller å sitte på msn? :p hehe, ja veit det er teit å spørre om - men vil bare forsikre meg :D

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Beklager dersom jeg drar opp en gammel post nå - men jeg har bare ett par smp ang denne telefonen.

 

Hvordan er knappen/joysticken i midten? Er den herlig å bruke, eller er den helt forferdelig?

 

Og, finnes det gratis MSN programmer? Ved gratis, menes bare å laste ned programmet, eller å sitte på msn? :p hehe, ja veit det er teit å spørre om - men vil bare forsikre meg :D

 

På forhånd takk.

8835075[/snapback]

 

Knappen i midten er helt grei synest nå jeg.. Alle knappene er kjempe :D

 

Gratis msn-prog vet jeg ikke helt.. jeg har et som heter eMsn på mobilen, som brodern sendte, men vet ikke helt hvordan han fikk tak i det.. :hmm:

 

EDIT: Var litt sen da, men..

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Eg syns den er veldig god. Alle knappane er faktisk gode, og 0-9 er herlige.

 

Ja, det fins gratis msn.

8835512[/snapback]

Hm, gratis msn? Hvor får man tak i dette da? Koster det ingenting å sitte på msn på mobilen? Har sett på reklamer for ei god stund siden nå at de reklamerte for å kunne sitte på msn gratis frem til den og den datoen - men med litt logisk sans ville nå jeg tro at de skulle ta litt for det? :p

Lenke til kommentar

Må ha i headset for at radioen skal funke ja - men når jeg hadde headsetet i, trykka jeg "valg" og fikk opp noe om høytalere eller noe lignende.. Tenkte ikke noe mer over dette da jeg ikke bruker radio noe særlig. Bruker den ikke nå så jeg får desverre ikke skjekket det for deg - men jeg mener det bare går an å bruke radio mens du har i headset :) dersom det ikke stemmer, får en rette på meg.

Lenke til kommentar
Må ha i headset for at radioen skal funke ja - men når jeg hadde headsetet i, trykka jeg "valg" og fikk opp noe om høytalere eller noe lignende.. Tenkte ikke noe mer over dette da jeg ikke bruker radio noe særlig. Bruker den ikke nå så jeg får desverre ikke skjekket det for deg - men jeg mener det bare går an å bruke radio mens du har i headset :) dersom det ikke stemmer, får en rette på meg.

8870424[/snapback]

 

takker.. da er vel antennen innebygget i nokia headsettet da.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...