Gå til innhold

Holocaust, Nazipropeganda eller fakta

Exogen

Anbefalte innlegg

Det fornektere henger seg opp i er gasskammeret som ble bomberom i 44/45, men deretter ble rekonstruert etterpå til sin opprinnelige stand.

Fornektere har dessuten ingen motbeviser for at dette ikke skjedde, det handler bare på tro og fornektelse for ekte beviser, mens de klassifiserer sine egene beviser som mer troverdig, selv om de har blitt prøvd i en rettssak og funnet så lite troverdig at selv en Te sil holder mer vann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper dere finner ut at nazistene ikke forfulgte og tok livet av så mange som jeg tror. Selv om hitler-tyskland (selvfølgelig) for all tid , vil stå for et av de mørkeste kapittel i Europas historie, ville virkelig det ha vært en gladnyhet!

Regn ikke med det.

...hva blir det neste? reinvasking av røde kmer?

8418450[/snapback]

Hva skulle være poenget med det? Norge er fullt av tidligere Røde Khmer-sympatisører i viktige og ledende stillinger, uten at det har vekket noen nevneverdige reaksjoner.

Lenke til kommentar
forhåpentligvis blir denne konspirasjonsteorien lagt dø når man har fått full oversikt over materialet.

Hvilken konspirasjonsteori?

Det er jo trist og skremmende at folk som har lest boka til David Irving faktisk tror på det, og går så langt at de begynner å forkynne budskapet hans rundt omkring på nettet.

Hvilken bok er det du refererer til her?

Lenke til kommentar
Jeg vet ihvertfall at oldeforeldrene eller tippoldeforeldrene mine ble drept

har dessuten vert der selv i auschwitz og det ser jo troverdig ut.

Ja, helt til man tar seg en tur på egenhånd og får øye på svømmebassenget :!:

Endret av kommentator
Lenke til kommentar

Selv om jeg vet at Kommentator har feiget ut å ignorert meg fordi han ikke klarer å motbevise mine beviser sier jeg dette til de som er interesert.

Svømmebassenget i Auschwitz har vel blitt forklart noen ganger, men sier det igjen. Leiren besto ironisk nok og av "belønnings" systemer, som f.eks bordeller. Dette ble tildelt for det meste leirens kapoer, men også normale fanger som viste "lojalitet" ovenfor tyskerne. Ettersom man vet dette, tror jeg at man med lette kan konkludere at svømmebassenget i leiren var akkurat et slikt system.

Det som irriterer meg dog er at enkelte fornektere prøver å fremstille leiren som et paradis. Som om det ikke er nok at de håner offer og overlevende av disse leirene, de fremstiller dem som totale løgnere ved å nærmest si at "drapsleirer fantes ikke, det var paradiser."

De skulle blitt slått hardt av en stor historiebok, kombinert med en dose realitet og ekte fakta.

Lenke til kommentar
Svømmebassenget i Auschwitz har vel blitt forklart noen ganger, men sier det igjen. Leiren besto ironisk nok og av "belønnings" systemer, som f.eks bordeller. Dette ble tildelt for det meste leirens kapoer, men også normale fanger som viste "lojalitet" ovenfor tyskerne.

Og som det har blitt påpekt hundreogniogførti ganger før er dette babbel tatt utifra løse lufta. Man trenger ikke _belønne_ fanger i en _dødsleir_. Hvis noen stikker en pistol i nakken din trenger du ikke et løfte om et gratisnummer for å gjøre som du blir bedt om. Dette burde være ganske åpenbart, men om det ikke er det så kan man jo bare lese hva vitnene forteller om disse fasilitetene:

"On Sunday afternoons, there were soccer, basketball and water polo matches [my emphasis] to the ardent cheers of the spectators:people need very little to distract them from the dangers that threatened them! The SS administration allowed regular amusements forthe prisoners, even on weekdays. A movie theater showed Nazi newsreels and sentimental films and a very popular cabaret gave presentations often attended by the SS authorities. Finally, there was a very creditable orchestra, made up originally only of Polish musicians and replaced later by a new, high-quality group made up of musicians of all nationalities, mostly Jews". http://www.vho.org/aaargh/engl/FaurisArch/RF9103xx2.html

Endret av kommentator
Lenke til kommentar
Det har slått meg at selv om det har blitt påstått at jødene fikk mer mat enn den gjennomsnittelige tysker så døde mange av "sult".

Kommentar?

8423510[/snapback]

De døde av sult fordi forsyningslinjene brøt sammen. Det samme skjedde med millioner av tyske sivile og soldater.

Lenke til kommentar
Svømmebassenget i Auschwitz har vel blitt forklart noen ganger, men sier det igjen. Leiren besto ironisk nok og av "belønnings" systemer, som f.eks bordeller. Dette ble tildelt for det meste leirens kapoer, men også normale fanger som viste "lojalitet" ovenfor tyskerne.

Og som det har blitt påpekt hundreogniogførti ganger før er dette babbel tatt utifra løse lufta. Man trenger ikke _belønne_ fanger i en _dødsleir_. Hvis noen stikker en pistol i nakken din trenger du ikke et løfte om et gratisnummer for å gjøre som du blir bedt om. Dette burde være ganske åpenbart, men om det ikke er det så kan man jo bare lese hva vitnene forteller om disse fasilitetene:

"On Sunday afternoons, there were soccer, basketball and water polo matches [my emphasis] to the ardent cheers of the spectators:people need very little to distract them from the dangers that threatened them! The SS administration allowed regular amusements forthe prisoners, even on weekdays. A movie theater showed Nazi newsreels and sentimental films and a very popular cabaret gave presentations often attended by the SS authorities. Finally, there was a very creditable orchestra, made up originally only of Polish musicians and replaced later by a new, high-quality group made up of musicians of all nationalities, mostly Jews". http://www.vho.org/aaargh/engl/FaurisArch/RF9103xx2.html

8423573[/snapback]

Du vet at det utrdraget der ikke motbeviser noen ting av hva som de mener de blir brukt til?

Lenke til kommentar

Og igjen kommer du med utspill som ikke beviser noe som helst og viser til kilder som har like stor troverdighet som en 7 dollar seddel.

Lenke til kommentar
Og igjen kommer du med utspill som ikke beviser noe som helst og viser til kilder som har like stor troverdighet som en 7 dollar seddel.

Antar at det er alle de informasjonsrike og velformulerte bidragene du har kommet med i denne tråden som du mener gir deg selv mer troverdighet enn Professor Robert Faurisson?

Lenke til kommentar
Antar at det er alle de informasjonsrike og velformulerte bidragene du har kommet med i denne tråden som du mener gir deg selv mer troverdighet enn Professor Robert Faurisson?

8425433[/snapback]

Ja, farisson sine meninger(f.eks hans latterlige påstander om at Anne frank sin dagbok er falsk) har blitt motbevist utallige ganger.

Endret av trra
Lenke til kommentar

8425433[/snapback]

Ja, farisson sine meninger(f.eks hans latterlige påstander om at Anne frank sin dagbok er falsk) har blitt motbevist utallige ganger.

8425588[/snapback]

"farisson" sine meninger har vel blitt motbevist i et av disse bidragene også da kanskje?

Endret av kommentator
Lenke til kommentar
"farisson" sine meninger har vel blitt motbevist i et av disse bidragene også da kanskje?

8426212[/snapback]

Nei, jeg svarte på et generelt grunnlag, fins flere plasser hvor holocaust nekterene blir motbevist enn i denne diskusjonen(TV, bøker etc). Eneste "faurisson(sorry feil stavet ista)" baserer seg på er at hvis "jeg" syns det ser rart ut så kan det ikke ha skjedd, som resten av holocaust nektere gjør. Og ser det ikke rart ut, så får vi det til å se rart ut.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Vis Kommentator hadde tatt seg tid å lese kilder (noe han ikke gjør) hadde både basseng, bordell og andre "fasiliteter" i Auschwitz blitt skjønt, ettersom de står meget godt forklart der. Blant annet i den boken jeg fortalte om. Men det glemte jeg, bare fornekternes bøker kan nevnes, for de vet alt.

Og slutt å vandre rundt grauten og feig ut hele tiden, svar på hvordan de fabrikerte de bevisene ellers så har du ingen sak å diskutere lengere. Om bevisene er falsk, har du og beviser på hvordan de har blitt forfalsket, vis ikke, ingen sak for deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...