Gå til innhold

Holocaust, Nazipropeganda eller fakta


Exogen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les da. Er klippet fra en nyhetsgruppe. Du er latterlig ignorant g5r.

 

Men uansett så viser det at aske ble dumpet i elver og det viser kilde fra diverse bøker og andre skrifter.

 

EDIT: Faktisk er det klippet fra en diskusjon med såkalte "revisjonister".

Endret av Solar
Lenke til kommentar
Vel for det første var det matmangel, for det andre en plass hvor så mange mennesker er samlet på en gang kan en smittsom sykdom spre seg som ilden, og hvordan skulle de brenne så mange mennesker i krematorier som ikke fungerte?

At det var i nærheten betyr ingenting, antageligvis alt som har med auscwitz å gjøre foregår nær eller i auswitz.

 

Det er en enkel grunn til det. Av 99% filmene jeg har sett om holocost på massemediene (da mener jeg TV kanaler, filmer av kjente selskap), så vises det bilder og opptak av mennesker som åpenbart lider av sult. Slike bilder, for det fleste vil jeg anta, er vanskelig og rørende å se på.

Mens de ser slike opptak, snakkes det i bakgrunnen om "hitler`s enedelige løsning" og "massemord" etc, mens bildene har absolutt ingen relevans til massemord - de er ofre av sult og sykdommer! Men av slike som bear^ og haehae blir dette presentert som BEVIS på masseutryddelese.

Ja da ville jeg sagt at å bruke bilder av utsultede mennesker, mens man snakker og gassing, er propaganda.

8389499[/snapback]

 

 

Bare et par ting som skurrer her. Du sier at det er mat mangel, ergo folk er sultne/utsultede.

Men utelukker det alle andre dødsårsaker?

Hvordan kan du så bastant si at de døde av sult og ikke noe annet?

 

 

kommentator: Her er en kilde på at asken ble dumpet i elver. Og jeg har også fått høre dette fra en som har sittet i en konsentrasjonsleir.

 

http://www.nizkor.org/ftp.cgi/camps/auschw...posal-citations

.

 

LOL! Det beste - email fra "overlevende". Må være det mest troverdige jeg har sett hittil!

8389563[/snapback]

Og hvorfor er ikke denne kilden troverdig? Hva er galt med den?

Hva gjør denne mindre troverdig enn kildene som dere bruker?

Lenke til kommentar
Vel for det første var det matmangel, for det andre en plass hvor så mange mennesker er samlet på en gang kan en smittsom sykdom spre seg som ilden, og hvordan skulle de brenne så mange mennesker i krematorier som ikke fungerte?

At det var i nærheten betyr ingenting, antageligvis alt som har med auscwitz å gjøre foregår nær eller i auswitz.

 

Tror du leste litt feil.

 

Vi er enig i at de hadde 46 krematorie ovner, det ble vi pussig nok enige i, men så ble du uenig i pipen men holdte still etterpå. Men uansett, bildene viser, og kildene, forteller om 46 krematorie ovner i leiren. Dvs de hadde en stor kapasitet til å brenne "de døde av sykdom". Men hvorfor bruke ildgroper til å brenne de døde, de hadde krematorier, og vis de ikke døde i enorm stor skala (ca 10 tusen om dagen) skulle det være nok ovner til å kremere de som hadde død naturlig.

 

Samt, å brenne mennesker i ildgroper skaper større sjangse for spredning av sykdommen de var infisert av, de låter så ulogisk å brenne noen i ildgroper om de hadde død av naturlige årsaker, spesielt siden vi vet at de hadde enorme krematorie komplekser tilgjengelig.

 

Ser du ulogikken i ditt "argument"?

 

Det er en enkel grunn til det. Av 99% filmene jeg har sett om holocost på massemediene (da mener jeg TV kanaler, filmer av kjente selskap), så vises det bilder og opptak av mennesker som åpenbart lider av sult. Slike bilder, for det fleste vil jeg anta, er vanskelig og rørende å se på.

Mens de ser slike opptak, snakkes det i bakgrunnen om "hitler`s enedelige løsning" og "massemord" etc, mens bildene har absolutt ingen relevans til massemord - de er ofre av sult og sykdommer! Men av slike som bear^ og haehae blir dette presentert som BEVIS på masseutryddelese.

Ja da ville jeg sagt at å bruke bilder av utsultede mennesker, mens man snakker og gassing, er propaganda.

 

Må du skille mellom bilder av frigjøringen og bilder under opereringen. Du har fått en mengde beviser for hva som skjedde mens leiren var i drift. De utsultede menneskene du referer til er som oftes bilder tatt under frigjøringen. Men andre bilder vi har postet her har vist hvordan det var under driften av leiren, samt postet kildemateriell i angro.

 

Beviser for gassing har du og fått, men du har ikke klart å motbevise det, faktisk ikke klart å motbevise noe. Det eneste som har blitt sagt er "jeg tror ikke på kildene dine", så har det blitt postet "motbeviser" skrevet av personer som ikke er i stand til å værken dokumentere eller konkludere uten å snuble i sokkene sine.

 

Eneste fornekterne har er "jeg tror ikke". Det er ikke noe mer, og dere må bare tro det dere vil tro, men ikke si at der ikke finnes beviser for holocaust er den mest dokumenterte kriminalsaken i nyere historie, bevisene finnes, motbevisene finnes ikke.

Lenke til kommentar
Åja, nå ble de brent i en grop, men før sa du jo grangivelig at det ikke var mulig grunnet at du ikke fikk oksygen ned i gropen.

Vent nå selv, det jeg sa er at å brenne mennesker til aske er UMULIG i groper. Jeg tar ikke avstand fra det, men å bli kvitt inveskjonen, at ikke den sprer seg i grunnvannet, ved hjelp av varme (pasteurisering om du vil, siden ilden ikke når ned men varmen vil) er godt mulig og derfor gjør de de med kyr idag som har fått kugalskap. Brenne, så begrave restene.

de som faktisk overlevde frigjøringen men som døde etterpå fordi kroppen ikke var i stand til å reddes grunnet lang tids underernæring.

Igjen, bildene beviser ikke dette, og for det andre skedde det før frigjøringen også.

Men da kan er vi enige at disse bildene er ikke planlagt massemord, men mennesker som døde av sult og sykdommer.

Ild gropene tok du feil over, eksplosjons faren ved gassing, utluftingen, de forseglete dørene og påstanden om 25k som du og tok feil over.

Ingenting er feil med indgropene, gassing ja jeg tror jeg har beklaget så mange ganger vi kan droppe dette, utluftingen finnes bare ifølge tekniske tegninger som jeg hittil ikke har sett, dørene finnes heller ikke i virkeligheten, og 25K er tatt fra en riktig kilde og bekreftet av Wiki:

20,000 people could be gassed and cremated each day.
Dekodete meldinger av ENIGMA hentet ut av engelskemenne, viste unaturlige store dødstall i leiren, men de gikk ut fra at det var nettopp sykdommer og sult.

Men disse meldigene viste for det første, i sin originale form, bare tall som kan forveksles med hva som helst. For det andre, helt til slutten av krigen har Ultra aldri klart å knekke hver eneste melding med stor nok nøyaktighet, og til sjuende og sist er få linjer, skrevet i Bleachley Park av en egelskmann, med engesk skrivemaskin og på engelsk papir ifølge det han tror han klarte å dekode fra en melding fra over kanalen, er på ingen måte bevis.

Fordi jeg har jødisk familie vel ? hva faen du trodde da? Poster ikke uten grunnlag vettø

Og "hva faen" trodde du dette var? Klagemuren? Sakelig diskusjon, ingen whining, og ingen off topic diskusjon.

8386999[/snapback]

 

 

Ser det ut som jeg whiner ? Jeg prøver bare å gi personlige fakta som jeg har selv blitt igjenfortalt. Å nekte på det som skjedde under 2 verdenskrig blir bare helt latterlig. Les, lær , se å forstå.

Lenke til kommentar
Les da. Er klippet fra en nyhetsgruppe. Du er latterlig ignorant g5r.

Du og dine bevis er latterlig! Jeg har ALDRI sitert emailer, heller ikke meldinger fra nyhetsgrupper. For alt som kan være skrevet en slik plass, eksempelvis revisjonistiske sider, vil bli sett bort fra som uekte, ergo dette er på alle måter latterlig.

Hvordan kan du så bastant si at de døde av sult og ikke noe annet?

Fordi det var a) slutten av krigen da det var matmangel og b) er godt kjent for epidemiutbrudd. Og hvordan kan du så bastant påstå at de ikke døde av sult og sykdommer?

Vi er enig i at de hadde 46 krematorie ovner, det ble vi pussig nok enige i, men så ble du uenig i pipen men holdte still etterpå.

Vent litt nå - VI ble aldri enige om noe som helst! Jeg har, hvis ikke du hallusinerer, aldri snakket om de andre byggene (ie de som var "sprengt av tyskerne"), men kun om ildgropene og den påståtte gass-og-krematoriekompleksen.

Jeg påstod, og påstår nå at pipen OG OVNENE er en rekosntruksjon. Det er åpenbart synlig på bildene.

Men hvorfor bruke ildgroper til å brenne de døde, de hadde krematorier, og vis de ikke døde i enorm stor skala (ca 10 tusen om dagen) skulle det være nok ovner til å kremere de som hadde død naturlig.

Fordi de hadde ingen, kanskje? Det sier seg selv at gropene var nødtiltak.

Ser du ulogikken i ditt "argument"?

Vel hvis du taler, tenker og sriver for meg ja da må det være "logikk" bak det, men beklager, jeg har retten å tale for meg selv, og er ikke "enig" med deg om noe som du selv har bestemt vi er plutselig enige om.

Du har fått en mengde beviser for hva som skjedde mens leiren var i drift.

HVOR??

Beviser for gassing har du og fått, men du har ikke klart å motbevise det, faktisk ikke klart å motbevise noe.

HVOR?

motbevisene finnes ikke.

En annen ting som finnes ikke hos deg er godt syn, for du kan ikke lese det andre skriver.

Å nekte på det som skjedde under 2 verdenskrig blir bare helt latterlig. Les, lær , se å forstå.

Hva med å nekte det som ikke skjedde? :D

Lenke til kommentar
Hvordan kan du så bastant si at de døde av sult og ikke noe annet?

Fordi det var a) slutten av krigen da det var matmangel og b) er godt kjent for epidemiutbrudd. Og hvordan kan du så bastant påstå at de ikke døde av sult og sykdommer?

 

Jeg påstår ingenting, jeg stiller kun spørsmål ved din påstand.

Det jeg vil vite er hvordan du kan se forskjell på noen som døde av sult og noen som ble gasset og bastant si at de døde av sult?

Lenke til kommentar
Vent litt nå - VI ble aldri enige om noe som helst! Jeg har, hvis ikke du hallusinerer, aldri snakket om de andre byggene (ie de som var "sprengt av tyskerne"), men kun om ildgropene og den påståtte gass-og-krematoriekompleksen.

Jeg påstod, og påstår nå at pipen OG OVNENE er en rekosntruksjon. Det er åpenbart synlig på bildene.

 

Hva i? Først sier du at du aldri har snakket om de andre byggene (de som ble sprengt av tyskerne var krematoriene og gass kamrene blant annet), men så "påstår" du at du har snakket om ildgroper (som du før sa var umulig brunnet for lav varme og mangel på oksygen til å nære flammene) og gass og krematorie komplekser. Bestem deg, har du snakke om det eller ikke?

 

Sannheten er, vi har snakket om det, og når bevisene ble overvelmende for deres side jumpet dere over til et annet tema. Ergo, konklusjon, enighet.

 

Fordi de hadde ingen, kanskje? Det sier seg selv at gropene var nødtiltak.

 

Men du sa jo selv at det var ikke mulig med ildgroper grunnet for lav varme og mangel på oksygen unders i haugen. Hvorfor er det nå endret til et nød tiltak?

 

Din søk etter beviser har du fått, hvor? I løpet av disse sidene. Alt fra artikler fra Wikipedia til eksterne kilder utenfor Wikipedia til referanse fra bøker. Hvor mange beviser skal vi komme med, når dere ikke kommer med noe annet enn "jeg tror ikke". At 1 person ikke tror er noe helt annet enn det som faktisk har skjedd, når det kommer til historisk diskusjon.

Lenke til kommentar
Les da. Er klippet fra en nyhetsgruppe. Du er latterlig ignorant g5r.

Du og dine bevis er latterlig! Jeg har ALDRI sitert emailer, heller ikke meldinger fra nyhetsgrupper. For alt som kan være skrevet en slik plass, eksempelvis revisjonistiske sider, vil bli sett bort fra som uekte, ergo dette er på alle måter latterlig.

Igjen, du ignorer meg. Den posten oppgir KILDER til HVOR du finner ut at det har skjedd.

Lenke til kommentar
men så "påstår" du at du

ikke påstår men har snakket om det.

som du før sa var umulig brunnet for lav varme og mangel på oksygen til å nære flammene) og gass og krematorie komplekser

Som sagt de andre byggene som var sprengt, har jeg ikke diskutert noe om for JEG VET INGENTING OM DE.

Ang gropene, vet ikke om du har synsproblemer her er det en gang til: det er umulig å bli kvitt menneskekropper i "ildgroper".

Grunnen til at "ildgropene" var brukt var for å hindre at sykdommene sprer seg!

Sannheten er, vi har snakket om det, og når bevisene ble overvelmende for deres side jumpet dere over til et annet tema. Ergo, konklusjon, enighet.

Sannheten er at du bestemte at vi er enige, uten at jeg eller andre har klart å si noe. Det er ingen enighet, og ingen "overvelmende" mengde "bevis".

Hvor mange beviser skal vi komme med, når dere ikke kommer med noe annet enn "jeg tror ikke

Du har jo kommet med de falske gasskammer, faslke ovn med falske skorstein, så alt jeg vet er at du mater oss motbevis til at holocost skjedde.

Igjen, du ignorer meg. Den posten oppgir KILDER til HVOR du finner ut at det har skjedd.

Så det er kilden til andre kilder? Jeg gidder ikke lete etter bøker så for å finne par-tre linjer med tekst. Hvis du vil legge frem bevis så gjør de, ikke referer til de!

Endret av g5r
Lenke til kommentar
Grunnen til at "ildgropene" var brukt var for å hindre at sykdommene sprer seg!

 

-----

 

Du har jo kommet med de falske gasskammer, faslke ovn med falske skorstein, så alt jeg vet er at du mater oss motbevis til at holocost skjedde.

 

Gi meg en K

Gi meg en I

Gi men en L

Gi meg en D

Gi meg en E

 

Gi meg en KILDE :cool:

 

Jeg har kommet med kilder om gasskamrene, krematoriene, skorsteinene og hele sulamitten. Her beviser du fint det jeg har sagt om "jeg tror" teorien, bare at du klistrer det som fakta uten å siterer eller komme med kilder.

 

Råder deg til å lese stickyen til historie forumet. Tror du kan lære noe nytt.

Lenke til kommentar

Kilden var bildene av falske gasskammer og den falske skorsteinen, som ingen vet om dev var rund eller firekantet i virkeligheten.

 

Eller hva skal jeg roe deg ned med noe? Dolly want a cracker? Hvis du kan bestemme for andre, se bort fra hva andre skriver og gang etter gang komme til "enighet" om noe ingen ble enige om, har jeg ingen andre muligheter enn å ignorere deg og pricks og andre som ikke kan diskutere sakelig.

Lenke til kommentar
Kilden var bildene av falske gasskammer og den falske skorsteinen, som ingen vet om dev var rund eller firekantet i virkeligheten.

 

Eller hva skal jeg roe deg ned med noe? Dolly want a cracker? Hvis du kan bestemme for andre, se bort fra hva andre skriver og gang etter gang komme til "enighet" om noe ingen ble enige om, har jeg ingen andre muligheter enn å ignorere deg og pricks og andre som ikke kan diskutere sakelig.

8390892[/snapback]

 

Så dine bilder er rene kilden mens våre bilder ikke er det? Fin logikk der.

 

Når det gjelder hvem som diskuterer sakelig er ikke du den rette personen til å tale om det.

Lenke til kommentar
Hva er falskt med de?

 

Skorstein, ovn, gasstett dør som ikke er der..

8392093[/snapback]

 

Det har du jo fått en masse tekster på, og beviser. Ga deg link til en side som forklarte hva som var endre i rekonstruksjonen av gasskammeret og krematoriene, deriblant var døren tatt bort under rekonstruksjonen.

 

Utifra de 28 sidene jeg nå har lest syns jeg at begge parter har surret noe jævlig. Men jeg har uansett fått inntrykk av denne tråden at det er noe ved Holocaust som ikke stemmer. Kommentator og g5r kommer med mye gode teorier som jeg mener ikke har blitt besvart skikkelig men heller "hoppet" over. Noen er kanskje uenige i dette men.. Det var det jeg har fått ut av tråden i hvertfall.

8392103[/snapback]

 

Eneste Kommentator og g5r kommer med er "jeg tror ikke" påstander og benektelser for det som har skjed. Teoriene deres har vært gode røverhistorier ja, men ikke had noe grobunn i virkeligheten ei heller basert på hva historien faktisk forteller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...