Gå til innhold

Holocaust, Nazipropeganda eller fakta


Exogen

Anbefalte innlegg

Vel, jeg aner ikke hva du anser som friske mennesker, men mange av de på bildene bærer ikke preg av å ha levd i velstand. Og dessuten ble de syke/utsultede tatt hånd om av sovjetisk helsepersonell, så det er kanskje ikke så rart de ikke er med på frigjøringsmarsjene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du sier, er vitner mot bilder er bedre bevis.

Vitner mot bilder av ovn som ikke kan fungere, for de har ingen pipe, og pipa som finnes er ikke tilkoblet til selve bygget på noe måte.

 

Tør jeg spørre hvorfor du gjentatte ganger betviler god dokumentasjon med egene meninger og dårlig matematiske utregninger samt en stor dose blott for krigshistorie?

 

Jeg har gitt deg kildene, og jeg har gitt deg materiale, du nekter bare å lese dem. På en måte minner det meg om Hitlers siste dager i bunkeren, når han blant annet styrte rundt med femte arme uten at den eksisterte på noe annet enn kartene hans. Nei, jeg sier ikke du er Hitler, eller sammenligner deg med han, men nå begynner du å minne meg på den delen av krigshistorien og.

 

GasChamberLayout.jpg

 

Der har du hvordan ovnene fungerte. Som du ser står pipen på siden av bygningen, i tråd med plantegningene fra leiren.

 

Du har ingen rett, værken du eller Supplement, å betvile bevisene når dere selv er i manko for motstridende bevis. Det mangler dere, dere tror dere har beviser men alle bevisene dere har kommet med gjennom 20 sider har jo blitt motbevist gang på gang og selv da er det ikke innsett.

 

Gjør oss alle en tjeneste, les litt krigshistorie og historie rundt leiren før dere utaler dere neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at de var syke. Jeg sa at de ikke bar preg av å ha levd under gode forhold.

 

Og de som var voksne da de satt i leirene er jo blitt gamle av naturlige årsaker, og da, som du sikkert vet når man blir gammel nok, dør man. Og vitneutsagn fra leirene kan du sakthens lete opp selv. Jeg stoler nok på deg til at du klarer å gjøre det selv, uten å rote deg bort i noen heller tvilsomme kilder.

Lenke til kommentar

@bear

 

Og man kan klart set at det er en like tjukk som en vegg, betongplate frem til skrosteinen. Hvis den skulle ha lik volum som skorteinen måtte den vært firekantet og ikke flat, samt stå OVER ovnene.

Men som sagt:

Reconstructed chimney is not connected to the ovens

Og selveste ovnene som også er en rekonstruksjon, har ingen andre skorsteiner.

Lenke til kommentar

Unger ble brukt til medisinske eksprimenter, og det ble alle andre som kunne gjøre noen form for nytte for seg i leirene også. Gamle mennesker er ikke helt ubrukelige, selv om jeg tviler på at det var så mange av dem ble brukt til noe særlig fysisk arbeid. Og dessuten kan den gamle damen være en utsultet yngre dame også. Du ser ikke helt god ut etter et lengre opphold i en konsentrasjonsleir.

Lenke til kommentar
Enda engang, hvorfor lever gamle og unge på bildene? Dere må da svare! Ikke vri dere unna nå!

8362435[/snapback]

 

Fordi de er blant de 7500 som ble etterlatt i leiren når nazistene dro de resterende på en dødsmarsj for å unngå soviets inntog i polen og mot leiren.

 

The gas chambers of Birkenau were blown up by the SS in November 1944 in an attempt to hide their crimes from the advancing Soviet troops. On January 17, 1945 Nazi personnel started to evacuate the facility; most of the prisoners were forced on a death march West. Those too weak or sick to walk were left behind; about 7,500 prisoners were liberated by the 322nd Infantry unit of the Red Army on January 27 1945.

 

Der har dere foresten og svar på hva som skjedde med gasskamrene.

 

kilde

Info om dødsmarsjen

 

Dette er elementær lærdom om man kan bare en fragment historie.

 

@bear

 

Og man kan klart set at det er en like tjukk som en vegg, betongplate frem til skrosteinen. Hvis den skulle ha lik volum som skorteinen måtte den vært firekantet og ikke flat, samt stå OVER ovnene.

Men som sagt:

Reconstructed chimney is not connected to the ovens

Og selveste ovnene som også er en rekonstruksjon, har ingen andre skorsteiner.

8362444[/snapback]

 

Se på bildet igjen. Og slutt å henge deg opp i rekonstruksjonen da mann, se på schematiken som jeg ha deg bildet av, studer den.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

@solar

 

Se hva jeg fant: Moische Judenberg - "Jeg er født i 1970 men har overlevd holocost".

 

Se på bildet igjen. Og slutt å henge deg opp i rekonstruksjonen da mann, se på schematiken som jeg ha deg bildet av, studer den.

Som ikke viser hvordan røyken kan gå ut i skorsteinen via en flat betongplate, først ned så ut i pipen. Vet hvordan alle ovn er bygget? Med pipe over de, sller er det ingen avtrekk.

Lenke til kommentar
Bear, forlatt? Hva snakker du om? De ble drept med engang de kom til leiren, var aldri noe kjangse til å bli forlatt. I følge dine superiore historikere.

8362572[/snapback]

 

Hvem har sagt at alle ble drept? Vi har jo gang på gang påpekt om capoer, arbeidere i fabrikkene (Auchwitz besto av flere delere, der Birkenau (del 2) var dødsleiren), arbeidere i Canada (du vet hva Canada er?), likplyndrere, krigsfanger etc.

 

Som sagt, tror du skal lese kildene våre igjen, så hadde du sluppet å spørre.

Lenke til kommentar
haha, skal si du er morsomm du. trolling? Jaok, men forklar gjerne hvordan opplegget med 4 årige/70 årige capoer fungere. For du står troligvis på dette. Virker litt tom for argumentasjon kanskje?

8362667[/snapback]

 

Og de andre jeg nevnte? Likplyndrere, arbeidere i Canada (som ser ut som du ikke vet hva er), arbeidere i krematoriene og gasskamrene etc. Jeg har god backup i historien, den som er fri for argumentasjon er nok deg.

Lenke til kommentar
haha, skal si du er morsomm du. trolling? Jaok, men forklar gjerne hvordan opplegget med 4 årige/70 årige capoer fungere. For du står troligvis på dette. Virker litt tom for argumentasjon kanskje?

8362667[/snapback]

 

Og de andre jeg nevnte? Likplyndrere, arbeidere i Canada (som ser ut som du ikke vet hva er), arbeidere i krematoriene og gasskamrene etc. Jeg har god backup i historien, den som er fri for argumentasjon er nok deg.

8362686[/snapback]

 

 

Nei, Bjørn. Dine berømte vitner sier at de ble drept de ;)

8362711[/snapback]

 

Vis du hadde tatt deg tid å lese kilder så hadde du nok funnet svare på det allerede. Synd at du ikke kan være seriøs på diskusjonen, og heller ikke lese kildene.

 

g5r, angående svømmebasenget har vi tatt dette opp før, mange ganger. Du vet og at der fantes bordeller, kinoer og teater i leiren, ment for mønsterfangene. Dette har vi diskutert før.

Lenke til kommentar
Den LP plata di om skorsteinen begynner å bli litt kjedelig nå,

men skorsteinen er falsk, er ikke forbundet med "ovnen", en ovn kan ikke fungere hvis skorsteinen ikke er direkte over den, og man kan ikke ha ovn (dvs brannkilde) i samme hus hvor man bruker eksplosjonsfarlig gass!

Det er de beste bevisene jeg har da det gjelder Aus.II og som du hittil ikke klarer å motbevise.

LP plate eller ei, du kan se bildene selv, men kan ikke forklare dette.

Endret av g5r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...