Gå til innhold

Holocaust, Nazipropeganda eller fakta


Exogen

Anbefalte innlegg

Vel hvis dere ikke vil lese litt tilbake i gamle melldinger, så var 25000 maksimale kapasiteten, det betydde ikke hver dag 3 år i strekk. Men skulle de en gang gasse og brenne 25000 per dag, så ville det vært fysisk umulig med det utstyret.

Selv gasskammer + krematorier + grop ville ikke klart det.

 

Forresten folkens, hvorfor ingen kommentarer om bildene?

8352756[/snapback]

 

Hvorfor kommentere, de sier ingen ting alene, ovnene du avbilder er noen få av mange, var jo 46 av dem totalt, jeg har jo kommentert det. Det andre bilder får jeg ikke opp, men vi har diskutert det og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt feil at kapasiteten på gasskamrene var på 25000 personer per dag. Tyskerne hadde kapasitetsproblemer med ovnene så det ble ofte til at de brant lik ute i skogen. Dette ble utført av andre fanger der, og de snakker sant siden det er beinrester osv. ute i skogene.

Lenke til kommentar

g5r er ikkje du litt ute på bærtur no:

 

Husholdningsprodukter og veldig mye krigsmateriell, f eks A4 rakettene.

A4 eller V2 som er det endlege navnet blei ikkje bygd i konsentrasjonsleirene, men i eit større anlegg i Peenemünde, eit lite stykke frå dei omtala dødsleirene.

At det var fanger som var arbeiderene i blant anna Mittelwerk er det ingen tvil om, men desse kom frå andre leirer.

 

F eks andre "sterke bevis" var "tilståelsen" av Rudolf Höss, som var mørbanket den første dagen britene fikk tak i han.

Dokumentasjon takk. For etter måten våre øyenvitner ikkje er gyldige så lurer eg veldig på kven som er øyenvitnene her eller om dette er berre ein "sannheit" som ikkje trenger å dokumenteres

 

 

Encyclopedia Judaica referer du til mykje, men kan det vere mulig å få ei side og utgåveversjonsreferanse til kvar dette står. Sidan eg ikkje har dette leksikonet så gidder eg ikkje å pløye igjennom heile boka for å finne den aktuelle referansen.

 

Det 25000 pr dag talet, det kjem frå holocaustfornekterene, og ikkje frå dei som meiner at det verkeleg fann stad. Det går ikkje ann å bruke sine eigne påstander som bevis når påstandene er tydeleg tilbakevist både gjennom dokumentasjon og enkel matematikk.

 

Berre ein liten kommentar zuklon-b kan godt vere eit slankemiddel, Zyklon-B derimot, sidan det var så veldig nøye tidlegare korleis Auschwitz blei skriven;)

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Forresten folkens, hvorfor ingen kommentarer om bildene?

8352756[/snapback]

Fordi betingelsene du setter er helt latterlige.

 

Du skriver som om alt nazistene hadde var disse tre ovnene, og at de i tillegg skulle brenne mange tusen fler hver dag enn hva som har blitt anslått.

 

"Tyskerne drepte nesten ingen under andre verdenskrig, bare se på dette bildet:

Mauser-98Bannerman-1921-Pic1.jpg

Hvordan skulle de ha drept flere hundretusen, ja, millioner, med bare ett gevær?"

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Dette ble utført av andre fanger der, og de snakker sant siden det er beinrester osv. ute i skogene.

Og kunne like greit være plantet der av Sovietene. De har jo henrettet tusenvis av polakker, så de kunne godt være dem.

Hvor har du det fra?

Bildene er fra en fotograf som besøkte Auschwitz fra en pro-holocost side, og mer er skorsteinen:

GasChamberChimney.jpg

Som går rett i bakken, og ifølge dette bildet her:

http://www.remember.org/auschwitz/aus.php?id=16

Går er det ikke noe åpning til denne falske skorsteinen.

Ser du nå?

Lenke til kommentar

Hva er funksjonen til denne ene pipa dere høyer så over? Vet dere det eller går dere ut fra at dere vet? Kan det tenkes at denne pipen er oppført som turisme øyemed for å lære folk om dens funksjoner uten å måtte ta dem tusen runder rundt leiren?

 

Et bildet sier mye, men det kan og forvirre den sarte sjel.

Lenke til kommentar
Her fant jeg siden med det samme bildet. Den pipen dere henviste til på forrige side er bare en rekonstruksjon  for å demonstrere hvordan de så ut.

 

Nettopp.

 

Edit: også noe interessant:

Gasskammeret, som ville ære fylt med eksplosjonsfarlig gass var i samme bygg somm krematoriet!

Og jeg, som faktisk har utdanning som er eksplosjonssikring-relatert, vet at dette ville vært en enorm sikkerhetstabbe.

Endret av g5r
Lenke til kommentar
Hva poster du de bildene for?

8354114[/snapback]

 

Enkelt... De hadde ikke LCD skjermer eller boblejakker under WW2, så bildet beviser at det ikke skjedde.... Gjør det ikke?

 

Edit: Har forresten sett bildene før... Tror de kommer fra boken "Ei var jeg der men pappa var også!"...

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...