kommentator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Legger merke til at INGEN som mener Holocaust er en myte har klart å legge fram så mye mer en påstander, og at de har store problemer med å bygge opp greie argument. Dette er ikke tilfelle, noe hvem som helst som har tatt seg tid til å lese det som står mellom alle de typisk usaklige postene til Holocaust-fanatikerne i denne tråden, vil kunne konstatere. 1: Gasskamrene er rekonstruksjoner. Det kan ikke kalles en rekonstruksjon hvis de aldri eksisterte, kan det vel? *Sukk*. Det er selvfølgelig de som enda tror på Holocaust-myten som påstår det. Og det at de ikke er de faktiske gasskamrene betyr vel heller ikke at gasskamrene ikke eksisterte i det hele tatt? Poenget, som kanskje ikke kom så veldig godt fram i mitt første innlegg, var at "gasskamrene" framstilles som _originale_ gasskamre og påstås brukt til å gasse hundretusenvis av mennesker, når dette er noe selv ikke tradisjonelle Holocaust-historikere tror på. Vi har allerede omtalt hvor likene ble av. De ble kremert, og dermed var det ikke noen vits å grave massegraver. Vet du i det hele tatt noe som helst om hva du prater om? Asken forsvinner også fort, så dermed er det vanskelig å finne rester etter det, dog det er funnet beinrester etter mennesker i områder hvor asken ble dumpet. Vet man hvor asken ble dumpet? Det var nytt for meg. Og beinrester beviser ingen verdens ting. Og de fleste som ble gasset ihjel ble kremert, litt vanskelig å utføre en obduksjon på aske. Du vet virkelig ikke hva du prater om. For at den lille naive hjernen din skal tro dette, må man faktisk finne en massegrav med 12 mill mennesker i? *Latter* Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kommentator, har du noen gang vært i en konsentrasjonsleir? Hvis ikke skal du vite at mesteparten av asken enten ble dumpet i elver eller brukt til å gjødsle gjorder i nærheten. Og krematoriene klarte å ta unna MANGE tusen mennesker hver dag. Bare i Birkenau ble 8000 mennesker kremmert hver dag. Og folk som sier at man ikke har bevis for at folk ble drept i konsentrasjonsleirene har kanskje ikke fått med seg hvor nøye tyskerne dokumenterte det? Alle som ble drept er skrevet ned med navn, klokkeslett og skjebne. F.eks. drept i gasskammer. Lenke til kommentar
kommentator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har de erkjent det? Kilde takk, ellers er det bare svada du sier. Eller, drop kilden, det er svada uansett. Takk for at du gjør det såpass klart hvordan du tenker. For alle deres "kilder" består av andre personers meninger, dere har ingen verdens ting håndfast å bevise, bare linker til en av gjengen deres sine meninger. Ja, når du sier det er sånn så er det sikkert sånn. Jeg har sett David Coles video, og han mangler en del fakta om leirenes oppbygning for å gjøre noe konklusjon. Svømmebasenget i Auschwitz kan lett forklares, like lett som det kan forklares at der var teater og horehus i leiren. Kapoene. Samt enkelte mønsterfanger som fikk tilatelse til disse "godene" ved å gjøre som tyskerne ba om. Ja jøss, så gasskammertrusselen var ikke nok. Man måtte tilby dem teater og svømmebasseng i tillegg. Ellers så stemmer det sikkert at den jødiske leirmafian kontrollerte mange av godene som fantes i leiren, men det er neppe noe man kan klandre tyskerne for, og det endrer ikke poenget til David Cole: Det er helt absurd å bygge teater, svømmebasseng, horehus, postkontor m.m i en leir hvis formål er å drepe alle de innsatte. Ellers skulle det vel være nok å vise til at det aldri er funnet massegraver med levningene etter 12 millioner mennesker(6 mill. jøder + 6 mill. andre) og heller ingen obduksjonsrapporter som kunne ha fastlått at dødsårsaken var gassing med enten HCN eller diseleksos, for å kunne fastslå at Holocaust-historien umulig kunne ha skjedd slik den fortelles. Igjen, kilde. Hvorfor kan dere ikke komme med KILDER. Er det så forbanna vanskelig å leite frem kilder til det dere tror av svada? Du må jo være helt kav idiot som skal ha kilde til en _negativ_ påstand. Dette viser jo med all tydelighet hvor "feilslått" skolevesenet vårt er, som ikke klarer å lære sånne som deg å tenke selv men bare "kildekritikk", mao. å utelukke kilder som går imot den politisk korrekte historieskrivningen. Hvor du har 12 millioner fra vedrørende Holocaus vet jeg ikke, men det har blitt anslått at rundt 1.1 til 1.5 millioner mennesker ble drept ved gassing, *Latter* Igjen, lær deg historie før du utaler deg. *Latter* Hvorfor jeg tror på dette? Fordi jeg, i forhold til andre, kan faktisktalt krigshistorien. Jeg foreslår at du tar deg en tur på biblioteket og begynner å lære litt du og. *Latter* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Don't feed the troll. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kommentator: Teateret osv. tilhørte propagandadelen av Auschwitz. Det var den delen som ble vist fram når Røde Kors var på inspeksjon i leiren. Lenke til kommentar
kommentator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kommentator, har du noen gang vært i en konsentrasjonsleir?Hvis ikke skal du vite at mesteparten av asken enten ble dumpet i elver eller brukt til å gjødsle gjorder i nærheten. Og krematoriene klarte å ta unna MANGE tusen mennesker hver dag. Bare i Birkenau ble 8000 mennesker kremmert hver dag. Og folk som sier at man ikke har bevis for at folk ble drept i konsentrasjonsleirene har kanskje ikke fått med seg hvor nøye tyskerne dokumenterte det? Alle som ble drept er skrevet ned med navn, klokkeslett og skjebne. F.eks. drept i gasskammer. 8329054[/snapback] Virkelig? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kommentator, har du noen gang vært i en konsentrasjonsleir?Hvis ikke skal du vite at mesteparten av asken enten ble dumpet i elver eller brukt til å gjødsle gjorder i nærheten. Og krematoriene klarte å ta unna MANGE tusen mennesker hver dag. Bare i Birkenau ble 8000 mennesker kremmert hver dag. Og folk som sier at man ikke har bevis for at folk ble drept i konsentrasjonsleirene har kanskje ikke fått med seg hvor nøye tyskerne dokumenterte det? Alle som ble drept er skrevet ned med navn, klokkeslett og skjebne. F.eks. drept i gasskammer. 8329054[/snapback] Virkelig? 8329341[/snapback] Ja, faktisk. Lenke til kommentar
kommentator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kommentator: Teateret osv. tilhørte propagandadelen av Auschwitz. Det var den delen som ble vist fram når Røde Kors var på inspeksjon i leiren. 8329331[/snapback] Hvor har du denne løgnen fra da? Hvis dette er sant, så er det jammen pussig at det finnes vitner som snakker om vannpolokamper, fotballkamper, teaterforestillinger, orkestre osv. Eller at den forhenværende direktøren for Auschwitz-museet, Franciszek Piper, påstår svømmebassenget ble brukt til rehabilitering av syke fanger. Det skal sannelig ikke være lett å lyve gitt. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg ville tro at dette er ting sagt av tyske offiserer under rettssakene etter andre verdenskrig for å prøve å slippe unna straff. Samme med de som sier at de ikke visste hva de gjorde osv. Lenke til kommentar
kommentator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kommentator, har du noen gang vært i en konsentrasjonsleir?Hvis ikke skal du vite at mesteparten av asken enten ble dumpet i elver eller brukt til å gjødsle gjorder i nærheten. Og krematoriene klarte å ta unna MANGE tusen mennesker hver dag. Bare i Birkenau ble 8000 mennesker kremmert hver dag. Og folk som sier at man ikke har bevis for at folk ble drept i konsentrasjonsleirene har kanskje ikke fått med seg hvor nøye tyskerne dokumenterte det? Alle som ble drept er skrevet ned med navn, klokkeslett og skjebne. F.eks. drept i gasskammer. 8329054[/snapback] Virkelig? 8329341[/snapback] Ja, faktisk. 8329346[/snapback] Javel, så la oss få høre om disse oppsiktsvekkende faktaene du sitter på da. Hittil har man jo måttet basere dødstallene på transportlister, så disse listene du er i besittelse av er nok uvurderlige! Og 8000 _hver_ dag, _bare_ i Birkenau! Wow, kanskje historien om fire millioner gassede stemmer likevel da? Lenke til kommentar
kommentator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg ville tro at dette er ting sagt av tyske offiserer under rettssakene etter andre verdenskrig for å prøve å slippe unna straff. Samme med de som sier at de ikke visste hva de gjorde osv. 8329590[/snapback] Tvert om; de tyske leirkommandantene var mer enn villige til å fortelle om alle jødene de hadde gasset ihjel. Så villige at kommandanten i Auschwitz, Rudolf Höss, bommet med hele 1.5 millioner når han skulle anslå hvor mange han hadde drept. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, de forteller om det, men ingen av dem viser anger. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dette er ikke tilfelle, noe hvem som helst som har tatt seg tid til å lese det som står mellom alle de typisk usaklige postene til Holocaust-fanatikerne i denne tråden, vil kunne konstatere. Jeg er en av dem "hvem som helst" som har fulgt med i denne tråden fra første stund. Og jeg kan konstantere at dere har ingen beviser, bare teorier. Og de teoriene er ikke akkurat god til å holde vann heller, og har blitt gang på gang motbevist både av folk her i tråden og eksterne kilder. Bevisene for holocaust veier tyngere enn de små utalelsene holocaust fornektere har kommet med. Face it, deres "beviser" består av andre folks utsagn. Men om du ikke tror på historien, hvordan kan du da tro at disse snakker sant? Poenget, som kanskje ikke kom så veldig godt fram i mitt første innlegg, var at "gasskamrene" framstilles som _originale_ gasskamre og påstås brukt til å gasse hundretusenvis av mennesker, når dette er noe selv ikke tradisjonelle Holocaust-historikere tror på. Ingen har påstått at de har gasset hundertusenvis av mennesker, igjen er dette "fakta" som fornektere har kokt sammen for å styrke sin egen "tro" om man kan kalle det. Dette har vi gjennomgått utalje ganger, jeg foreslår at du faktisk tar deg tid til å lese gjennom hele tråden og får meg deg litt ekte fakta før du smører på tjukt med løgner. Vi har allerede omtalt hvor likene ble av. De ble kremert, og dermed var det ikke noen vits å grave massegraver. Vet du i det hele tatt noe som helst om hva du prater om? Vet du hva du prater om? Om du vil ha en historie time, bare si fra, jeg vet mer enn du kan forestille deg om dødsleirene og deres funksjoner. Og de fleste som ble gasset ihjel ble kremert, litt vanskelig å utføre en obduksjon på aske. Du vet virkelig ikke hva du prater om. Hvordan kan man da obdusere en kremert kropp? Si meg det, vær så snill. Hvorfor tror du forbrytere brenner lik? Det er den mest effektive måten å ødelegge beviser på. Igjen, ikke sleng ut at folk ikke vet hva de prater om når du selv er på videste finnmarksvidda uten rein og kjentsame til å guide deg. Hvor har du denne løgnen fra da? Hvis dette er sant, så er det jammen pussig at det finnes vitner som snakker om vannpolokamper, fotballkamper, teaterforestillinger, orkestre osv. Eller at den forhenværende direktøren for Auschwitz-museet, Franciszek Piper, påstår svømmebassenget ble brukt til rehabilitering av syke fanger. Det skal sannelig ikke være lett å lyve gitt. La meg belære deg litt om leirens oppbygning. Først må du være kjent med et ord, kapoer. Disse innsatte var valgte "ledere" for divisjoner, og besto somregel av dømte fanger som var satt inn i leiren. Disse folkene var i tilfeller mer notoriske i sin utførelse av straff enn tyskerne, noe tyskerne viste å ernære. Men i løpet av noen månder i leiren fant de ut at disse utvalgte og de som hadde vært "snill", måtte få en liten "belønning". Her kommer teatrene, horehusene, basengene etc inn i bildet. Alt dette var belønninger gitt til snille fanger som f.eks kapoene for å "hedre" deres arbeid. Hess selv fikk blant annet hårklipp av fanger i leiren, dvs de som hadde vært "snille" da. Envær som er kjent med leirens oppbygninger kunne svart på dette. Det er synd at de som er fornektere bruker dette i tro at de har det ultimate bevis. Men nå har du lært sannheten bak alle de gode fasilitetene i leiren. Det var belønninger. Hvor ironisk er det vel ikke at disse belønningene ble gitt til de få utvalgte som spredde sår og død i leiren. Historie, jeg foreslår at envær holocaust fornekter tar seg tid til denne viktige delen før de fornekter. De fleste fornektere er folk som ikke kan historie, og de få som kan historien kan den ikke godt nok. Det er slik holocaust fornektere blir født. Lenke til kommentar
kommentator Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg er en av dem "hvem som helst" som har fulgt med i denne tråden fra første stund. Og jeg kan konstantere at dere har ingen beviser, bare teorier. Og de teoriene er ikke akkurat god til å holde vann heller, og har blitt gang på gang motbevist både av folk her i tråden og eksterne kilder. Det burde være unødvendig å forklare dette, men det er faktisk den som tror på den absurde Holocaust-historien som har bevisbyrden på sin side. Det er altså ikke "vår" oppgave å bevise noe som helst. Og det finnes null og niks av beviser for Holocaust-historien i denne tråden, bare personangrep, trusler om juling og absurde bortforklaringer. Bevisene for holocaust veier tyngere enn de små utalelsene holocaust fornektere har kommet med. Face it, deres "beviser" består av andre folks utsagn. 1. Jeg fornekter ikke Holocaust. Jeg tror bare ikke på de absurde 6 millioner, de absurde gasskamrene og alle de vanvittige historiene om geysirer av blod, babyer som blir brukt som lerduer, kuler som stoppes av klær osv. osv. Hvis en historiker tviler på antall drepte engelskmenn under 2. VK. er han da en 2. verdenskrigsfornekter? Selvsagt ikke, da det ikke er nødvendig å stemple 2.verdenskrigshistorikere på samme måte som det er for å holde Holocaust-myten i live. 2. At "våre" beviser "består av andre folks utsagn" er ikke bare feil, men det er også en totalt idiotisk påstand å komme med så lenge mesteparten av den tradisjonelle Holocaust-historien nesten utelukkende baserer seg på _vitneutsagn_! Du skyter ikke bare deg selv i foten med denne påstanden, du blåser deg selv i to med en 12.7 mm automatkanon. Vi har allerede omtalt hvor likene ble av. De ble kremert, og dermed var det ikke noen vits å grave massegraver. Vet du i det hele tatt noe som helst om hva du prater om? Vet du hva du prater om? Om du vil ha en historie time, bare si fra, jeg vet mer enn du kan forestille deg om dødsleirene og deres funksjoner. Jaha? Det er vel derfor du gjør den klassiske nybegynnerfeilen å blande sammen leirkommandanten i Auschwitz, Rudolf _Höss_, med Hitlers stedfortredende, Rudolf _Hess_. Resten av det du skriver, som den absurde påstanden om "belønninger", har jeg enten svart på før eller er så er det så langt utenfor det selv de mest ekstreme Holocaust-mystikere ville ha gått god for, at det ikke er verdt å bruke tid på. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det burde være unødvendig å forklare dette, men det er faktisk den som tror på den absurde Holocaust-historien som har bevisbyrden på sin side. Det er altså ikke "vår" oppgave å bevise noe som helst. Og det finnes null og niks av beviser for Holocaust-historien i denne tråden, bare personangrep, trusler om juling og absurde bortforklaringer. Ikke? Hva med de 5 filmene jeg postet noen sider bak, alle bøkene om holocaust vi har referert til og opplysningene til fornektere som har blitt tilbakevist? Ikke sett dem eller? Jeg har ikke personangrepet noen og folk må gjerne ha sin tro, men om de skal fornekte noe bør de og komme med beviser, og det har ikke du kommet med. Bare teorier. Du sier jeg og vi ikke har kommet med noen beviser, men selv har du ikke kommet med noe som ikke har blitt motbevist før. 1. Jeg fornekter ikke Holocaust. Jeg tror bare ikke på de absurde 6 millioner, de absurde gasskamrene og alle de vanvittige historiene om geysirer av blod, babyer som blir brukt som lerduer, kuler som stoppes av klær osv. osv. Hvis en historiker tviler på antall drepte engelskmenn under 2. VK. er han da en 2. verdenskrigsfornekter? Selvsagt ikke, da det ikke er nødvendig å stemple 2.verdenskrigshistorikere på samme måte som det er for å holde Holocaust-myten i live. Snakker om selvskudd, først sier du at du ikke fornekter holocaust så går du rett i gang med å fornekte den. Belive it or not, er ikke noe annet å gjøre. Gasskamrene eksisterer. Du kan betvile det så mye du vil og betvile hvorfor de allierte ikke bombet dem, men du kan samtidig tvile på hvorfor brittene trakk seg ut av Nord-Norge når de var på randen til å tvinge tyskerne over svenske grensen. 2. At "våre" beviser "består av andre folks utsagn" er ikke bare feil, men det er også en totalt idiotisk påstand å komme med så lenge mesteparten av den tradisjonelle Holocaust-historien nesten utelukkende baserer seg på _vitneutsagn_! Du skyter ikke bare deg selv i foten med denne påstanden, du blåser deg selv i to med en 12.7 mm automatkanon. Ikke? Eneste bevisene jeg har sett er videoer av tvilsomme jøder i tenårene og historikere med sine meninger. Ingen fakta, bare teorier. Holocaust er bygget på vitneutsagn, tilstedeværelse i leirene etter krigens endelse samt en haug med dokumenter som har blitt lagret i statsakrivet i Moskva og Berlin (og andre plasser). Det er ikke "bare utelukkende vitneutsagn" vi kommer med men dokumentasjon og. Ikke snakk om kanoner når du selv plasserer deg som bombeføde. Jaha? Det er vel derfor du gjør den klassiske nybegynnerfeilen å blande sammen leirkommandanten i Auschwitz, Rudolf _Höss_, med Hitlers stedfortredende, Rudolf _Hess_. Jeg har skrivevansker og har problemer med utenlanske navn som ligner værandre. Er ikke noe nybegynnerfeil, jeg kan bare ikke noe for det. Har problemer nok med å skille enkelte norske navn, hvordan tror du det er med utenlandske? Resten av det du skriver, som den absurde påstanden om "belønninger", har jeg enten svart på før eller er så er det så langt utenfor det selv de mest ekstreme Holocaust-mystikere ville ha gått god for, at det ikke er verdt å bruke tid på. Jeg har ikke sett deg komme med noen gode svar på det, så slutt å ro den lille båten din rundt på fjorden og kom heller på land med dine påstander. Belønningene er foresten beskrevet ganske godt i denne boken. Har lest den selv en del ganger. Jeg har lagt frem mine beviser, hvor er dine, som du skryter så uhemmet av? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Her er en side som visst nok skal være hengitt til å motbevise påstandene fra holocaustfornekternes formenn. Dere som setter tvil til den historiske konsensusen en finner i den fagelige kretsen av historie, kan jo se om en finner sine spørsmål adressert der. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Vi kan nekte eller tro på gud, men å nekte på noe som "virkelig" har eksistert... Nynazistene og tullinger, misbruker friheten fra demokratiet, ved å syndikere og stigamtisere en vell dokumentert hendelse. Dette er snakk om dokumentasjoner fra lovbryteren selv, de allierte og offerene som overlevde. Jeg synes det er forkastelig at holocaust ble betvilt av enkelte forumsmedlemmer. Spesielt når våre bestefedrene kjempet og sloss mot denne ynkelige hat ideologien. Jeg tror DE SNU seg i graven, når de ser at deres barnebarn betviler noe som de blødde og døde for. Vår menneskelige moral må sette grense på hva som er tillatt! Og moralen er alltid større enn friheten. Derfor kan vi blir stoppet før vi gjør noe ulovlig. Derfor kan vi blir tiltalt for våre handlinger. Og derfor må denne Tråden blir stengt. Denne tråden har "altfor mangen liv" å stigmatisere/betviler om, altfor mangen som forsatt bære sorgen, og altfor mangen som forsatt savner det naziregime tok ifra dem. Vi har et folk å unnskylde, de som ble drepte til å savne, og en ideologi som må aldri aldri gjenoppleves! Endret 8. april 2007 av Vaio Lenke til kommentar
HaeHae Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Dette er ikke tilfelle, noe hvem som helst som har tatt seg tid til å lese det som står mellom alle de typisk usaklige postene til Holocaust-fanatikerne i denne tråden, vil kunne konstatere. 8328992[/snapback] Virkelig? Så kan du vennligst henvise til noen som har postet skikkelig bevis, og ikke bare påstander eller bevis i form av andres påstander? Eneste jeg egentlig kan huske er blitt postet som bevis av en Holocaust-nekter her er David Coles video, som han selv har tatt avstand fra og kalt løgn i senere tid. *Sukk*. Det er selvfølgelig de som enda tror på Holocaust-myten som påstår det. Jeg bare kommenterte ditt utsagn om at gasskamrene var rekonstruksjoner... Poenget, som kanskje ikke kom så veldig godt fram i mitt første innlegg, var at "gasskamrene" framstilles som _originale_ gasskamre og påstås brukt til å gasse hundretusenvis av mennesker, når dette er noe selv ikke tradisjonelle Holocaust-historikere tror på. Igjen, det at de er rekonstruksjoner, og at noen kanskje tror de er de orginale gasskamrene, utelukker på ingen måte at det ikke var gasskamre i utgangspunktet... Vet du i det hele tatt noe som helst om hva du prater om? Kan du noe annet enn å unvike å poste noe håndfast bevis for noe som helst? Kan tydeligvis mer enn deg, i og med at du bare slenger ut påstander i hytt og vær uten noen kilder... Vet man hvor asken ble dumpet? Det var nytt for meg. Og beinrester beviser ingen verdens ting. 1: Hvis du hadde lest poster tidligere så hadde du bl.a. sett et bilde av askehauger utenfor en leir. 2: Det at man finner beinrester i områder der hvor man mener tyskerne har dumpet asken støtter den teorien. Du vet virkelig ikke hva du prater om. Du er nok dessverre ikke rette personen til å bedømme det, i alle fall ikke hvis man ser ut fra postene dine... *Latter* Du er virkelig flink til å argumentere... Virkelig? Igjen, du er flink til å unngå å svare på ting... Det burde være unødvendig å forklare dette, men det er faktisk den som tror på den absurde Holocaust-historien som har bevisbyrden på sin side. Det er altså ikke "vår" oppgave å bevise noe som helst. Og det finnes null og niks av beviser for Holocaust-historien i denne tråden, bare personangrep, trusler om juling og absurde bortforklaringer. Såpass? Enten har du ikke fulgt helt med, eller så er det vel fordi du forkaster all bevis for Holocaust uansett... 1. Jeg fornekter ikke Holocaust. Jeg tror bare ikke på de absurde 6 millioner, de absurde gasskamrene og alle de vanvittige historiene om geysirer av blod, babyer som blir brukt som lerduer, kuler som stoppes av klær osv. osv. Hvis en historiker tviler på antall drepte engelskmenn under 2. VK. er han da en 2. verdenskrigsfornekter? Selvsagt ikke, da det ikke er nødvendig å stemple 2.verdenskrigshistorikere på samme måte som det er for å holde Holocaust-myten i live. Så kommer man til den delen hvor Holocaust-nektere o.l aldri klarer å komme opp med en grei forklaring på hvor de 6 millioner jødene ble av... Her er en side som visst nok skal være hengitt til å motbevise påstandene fra holocaustfornekternes formenn. Dere som setter tvil til den historiske konsensusen en finner i den fagelige kretsen av historie, kan jo se om en finner sine spørsmål adressert der. 8330107[/snapback] Ja, har linket til den siden der når det er snakk om hvor alle likene ble av. Den går igjennom det steg for steg og er i alle fall mer troverdig en alle kilder jeg har sett så langt som "motbeviser" Holocaust. Endret 8. april 2007 av HaeHae Lenke til kommentar
kommentator Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ikke? Hva med de 5 filmene jeg postet noen sider bak, alle bøkene om holocaust vi har referert til og opplysningene til fornektere som har blitt tilbakevist? Ikke sett dem eller? Dette er jo bare henvisninger til andre personers meninger, så etter din egen idiotiske logikk må jo dette forkastes! Jeg har ikke personangrepet noen og folk må gjerne ha sin tro, men om de skal fornekte noe bør de og komme med beviser, og det har ikke du kommet med. Bare teorier. Ikke vet du hva en teori er og ikke er du istand til å huske hva du selv skrev for to innlegg siden, der du gjorde det klart at du ikke ville ha noen kilder fordi det bare var "andres meninger". Belive it or not, er ikke noe annet å gjøre. Gasskamrene eksisterer. At du tror de fremdeles eksisterer viser jo bare hvor langt ute på viddene du er, når selv ikke de mest anerkjente Holocaust-"forskere" er enig med deg. Ikke? Eneste bevisene jeg har sett er videoer av tvilsomme jøder i tenårene og historikere med sine meninger. Ingen fakta, bare teorier. Takk for at du gjør det helt klart at du overhodet ikke har giddet å sette deg det minste inn i revisjonistisk litteratur. Holocaust er bygget på vitneutsagn, tilstedeværelse i leirene etter krigens endelse samt en haug med dokumenter som har blitt lagret i statsakrivet i Moskva og Berlin (og andre plasser). Dette er jo bare vås; det finnes ikke en "haug med dokumenter", men et fåtall dokumenter der de fleste ikke kan leses som en eksterminasjonsplan uten antakelsen om at tyskerne brukte et merkelig kodespråk der f.eks. "evakuierung" betydde "utryddelse" og liknende absurditeter. Jaha? Det er vel derfor du gjør den klassiske nybegynnerfeilen å blande sammen leirkommandanten i Auschwitz, Rudolf _Höss_, med Hitlers stedfortredende, Rudolf _Hess_. Jeg har skrivevansker og har problemer med utenlanske navn som ligner værandre. Riiiite.... Resten av det du skriver, som den absurde påstanden om "belønninger", har jeg enten svart på før eller er så er det så langt utenfor det selv de mest ekstreme Holocaust-mystikere ville ha gått god for, at det ikke er verdt å bruke tid på. Jeg har ikke sett deg komme med noen gode svar på det, så slutt å ro den lille båten din rundt på fjorden og kom heller på land med dine påstander. Du som er så opptatt av at andre skal lese alt som er skrevet før i denne tråden klarer vel å finne fram til et innlegg som ble skrevet på forrige side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg