Steinar2k Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 hei! Jeg har følgende oppsett: Pentium C2D E6600 Asus P5B-VM DO 2x1024 Corsair XMS2 PC5400 1x WD Digital Raptor 150 1x Maxtor et eller annet S-ata2 300 GB Problemet: Disken finnes i hardwareprofilene, men kommer ikke inn på my computer eller i storage management. Disken er NTFS-formatert og inneholde masse bilder etc og fungerte før jeg fikk ny systemdisk, CPU og hovedkort.. Har prøvd å sette disken(det er maxtoren som ikke fungerer btw) i en pc med XP og den finner den ikke der heller. Noen som har noen anelse om hva jeg kan gjøre? Steinar Lenke til kommentar
Fury Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Det er sannsynlig at du ikke har gitt partisjonen(e) på disken en stasjonsbokstav. Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management. Der dukker det sikkert opp en Wizard som viser hvordan du angir stasjonsbokstav. Edit: Ser du nevnte at du ikke fant den heller under Disk Management. Kanskje du mangler driver til kontroller kort? Endret 24. mars 2007 av Fury Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Det er nok ikke det som er problemet..Er redd for at disken har gått til helvete, men vil ikke gi den helt opp. WD disken og Maxtordisken bruker samme kontroller begge to så tror ikke det er problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå