Stiftemaskin312 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Er det mulig å Kopiere tabeller fra en database til en annen? Eller ta gjennopprette tabellene hvis jeg har slettet dem? Endret 24. mars 2007 av dtnet Lenke til kommentar
Wolverin Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er det mulig å Kopiere tabeller fra en database til en annen? Eller ta gjennopprette tabellene hvis jeg har slettet dem? 8227265[/snapback] Du kan enkelt kopiere tabell fra en database til en annen. Hvilken database er det snakk om her? Access, Oracle, MySQL, Microsoft SQL server? ved å få vite det kan man fortelle deg koden. Å gjenopprette tabellen fra en backup er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 er det mysql du snakker om? Mysql Documentation mysqldump Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Ja, det er mysql. Dessverre var jeg så dum at jeg ikke lagde en backup. (hvis den ikke gjør det av seg selv da?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 tror ikke den lager noe backup selv nei... men se på mysqldump-linken jeg gav deg. jeg tror hvis du leser den, at du lærer deg både backup og kopiering... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du har slettet noe du ikke skulle ha slettet, så er ikke alt håp ute. Hvis du har binlog aktivert, så kan du ofte få opprettet tabellen med dataene på nytt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå