White Fox Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Har i en god tund nå kjørt en 4-splitt slik som dette: Dag 1: Bryst/mage Dag 2: Ben/biceps Dag 3: Skuldre/triceps Dag 4: Rygg og bakside skuldre Er veldig fornøyd med denne splitten, men syntes det blir litt mange øvelser på hver muskelgruppe og litt lite utbytte av isolasjonsøvelser osv Har også lest en del av de nyeste artiklene på Iform og mange "eksperter" sier jo også at man burde trene hver muskelgruppe gjerne 2 ganger i uka ettersom muskelen kun vokser i to dager etter økta. Har lest så mye forskjellig ang. dette, men føler selv at jeg trenger ca. 1 ukes innhenting hvis jeg kjører muskelen helt ut med mange øvelser. Hvordan tror dere treningsutbytte blir hvis man kjører hver muskel 2 ganger i uka, men ikke så hardt i forhold til en gang i uka og kjøre mange øvelser og helt ut? Har uansett laget en to splitt som jeg tenkte å kjøre to ganger i uka: Dag 1: Benkpress 4x10 Militærpress 4x10 Franskpress 4x10 Dips 4x10 Dag 2: Knebøy 4x10 Chins 4xmaks(ca.6-10) Roing med stang 4x10 Bicepscurl med stang 4x10 Hva tror dere om dette? Kommer det til å bli for mye trening med dette programmet to ganger i uka? Skal ikke kjøre helt til failure. Endret 24. mars 2007 av White Fox Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Spørs jo helt hvor hardt du er villig å trene hver muskel. Hvis du trener hver muskel 1 gang i uken vil du trene denne muskelen mye hardere og fokusere på den muskelen den dagen og kanskje muskel nr. 2 også. Selv liker jeg å trene musklene 1 gang i uken siden da får jeg presset meg til det "ultimate" og føler at jeg får veldig mye ut av treningsøktene. Du må vel bare finne ut hva du liker. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvorfor ikke prøve noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå