Citizenx Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Noen som vet om det er mulig å få kjøpt et Memorex RF5700 Keyboard noe sted i norge? det er bilde av den på testen under. http://www.hjemmepc.no/Tester/Test_tastatur.htm [ Denne Melding var redigert av: Citizenx på 2002-12-13 17:47 ] Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hvis det er DVORAK-tastatur du tenker på så er det på de aller fleste tastaturer idag ikke noe problem å vippe av tastene med en skrutrekker for å flytte de rundt. Legg så inn en DVORAK-driver og det funker fint. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hepp, med tanke på at han snakker om Memorextastaturet i testen, og at de sier i testen at alle tastaturetne er qwerty-tastatur, og ikke dvorak-tastatur, blir det kanskje ikke så enkelt som å bare pille opp knappene.. Skulle ønske jeg kunne bidra med noe litt konstruktiv hjelp her, men desverre. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Åja - hehe. Ser at han endret meldingen (og la til Memorex-modellen) mens jeg svarte - stod ikke noe om tastaturtype med en gang så jeg trodde han mente noe annet siden testen listet opp mange tastatur og Dvorak var nevnt der :smile: [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-12-13 19:44 ] Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hva er Dvorak da? En annen type qwerty? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har sett det tastaturet der på spaceworld med mus til 400kr eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå