SpecialForce Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 å har en søster på 12 som også følger den tradisjonen å legge ut tusenvis av piczo sider med masse tull osv.. jeg vurderer sterkt å sperre ned alle piczo sidene hennes å sånt. hun driver også på www.gosupermodel.no som er reine søppelet! 8462618[/snapback] Huff. Den siden ville jeg sperret med en gang. Jeg syns det er litt drøyt å sperre piczo-sidene, men det kan jo hende det hadde vært lurt. 8462768[/snapback] gj0rt Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 å har en søster på 12 som også følger den tradisjonen å legge ut tusenvis av piczo sider med masse tull osv.. jeg vurderer sterkt å sperre ned alle piczo sidene hennes å sånt. hun driver også på www.gosupermodel.no som er reine søppelet! 8462618[/snapback] Huff. Den siden ville jeg sperret med en gang. Jeg syns det er litt drøyt å sperre piczo-sidene, men det kan jo hende det hadde vært lurt. 8462768[/snapback] gj0rt 8462823[/snapback] Hva er så skummelt med akuratt den siden? Fant ingen profiler med personlig info, og ikke ett eneste ekte bilde, kun sånne virtuelle figurer. Virker som ganske uskyldige saker? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det er vel ideen bak siden, uten at jeg skal uttale meg nærmere om hva den går ut på. Lenke til kommentar
Zota Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har også en yngre søster som driver med alle disse chatte stedene, gudene vet hvor mange ganger hun har skifta mail etc. fordi ekle menn truer henne. Eneste grunnen til at hun går så langt er fordi hun er på disse sidene med vennene sine som pusher hverandre til å flørte med folk etc. Det ender aldri bra. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Ja, det burdte vært strenge regler og bevise at man er over 16 eller noe sånt for å komme inn på slike steder. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) å har en søster på 12 som også følger den tradisjonen å legge ut tusenvis av piczo sider med masse tull osv.. jeg vurderer sterkt å sperre ned alle piczo sidene hennes å sånt. hun driver også på www.gosupermodel.no som er reine søppelet! 8462618[/snapback] Huff. Den siden ville jeg sperret med en gang. Jeg syns det er litt drøyt å sperre piczo-sidene, men det kan jo hende det hadde vært lurt. 8462768[/snapback] gj0rt 8462823[/snapback] Hva er så skummelt med akuratt den siden? Fant ingen profiler med personlig info, og ikke ett eneste ekte bilde, kun sånne virtuelle figurer. Virker som ganske uskyldige saker? 8463475[/snapback] Siden i seg selv er så vidt jeg kjenner ikke på noen måte sensurert. dette vil si at man kan utveksle personlige opplysninger\msn hvor det ikke fins filtere i det hele tatt.. Mer klart nå? og an. denne sosteren til zota så virker det som om hun burde bli kuttet fra nettet for godt! Endret 18. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Zota Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja det mener jeg også. Hun har ingenting med gamle pedofile å gjøre :!: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det ser ut som om jeg kanskje må se meg slått i denne debatten. Ikke i den form at noen av dere har overbevist meg, men jeg er i prinsippet inhabil da jeg selv ikke har barn. Let me get back to you in ten years time. 8457891[/snapback] Nahh... Er egentlig ingen bra unnskyldning det Marley :-) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja det mener jeg også. Hun har ingenting med gamle pedofile å gjøre :!: 8471477[/snapback] Som om andre barn har det? Er du helt på trynet eller har du bare ikke peil? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Muligens så var zota åpass uklar i toppen når han posta siste reply så vi må ikke være så harde på han Endret 18. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Barn er seg selv nærmest... Programmert til å finne på ting foreldre er oppfunnet for å sette en stopper for... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Bra dere holder kustus på småsøstrene deres, men nå er de vel dritsure? Ikke kjør dem for hardt, da kan de bli trassige og gjøre faenskap Endret 25. april 2007 av Hotbox Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bra dere holder kustus på småsøstrene deres, men nå er de vel dritsure? Ikke kjør dem for hardt, da kan de bli trassige og gjøre faenskap 8473361[/snapback] Jeg har fortsatt ikke gjort noe med/mot min lillesøster. Jeg lurer bare på hvor lenge det er til hun blir kontaktet av (eldre) menn Kanskje jeg bør blokkere flere sider i routeren? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Hvor er foreldrene oppi alt dette da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Godt spørsmål. Mine foreldre er ikke akkurat de mest datakyndige jeg kjenner Men, det går nok bra. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Men, det går nok bra. 8473634[/snapback] Gammel er a? Er hun 14 er vel toget gått Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja det mener jeg også. Hun har ingenting med gamle pedofile å gjøre :!: 8471477[/snapback] Som om andre barn har det? Er du helt på trynet eller har du bare ikke peil? 8472903[/snapback] Jeg klarer ikke helt å se hvor i det innlegget han hinter til at det kun er søsteren hans som ikke har noe med pedofile å gjøre, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du er så krass. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja det mener jeg også. Hun har ingenting med gamle pedofile å gjøre :!: 8471477[/snapback] Som om andre barn har det? Er du helt på trynet eller har du bare ikke peil? 8472903[/snapback] Jeg klarer ikke helt å se hvor i det innlegget han hinter til at det kun er søsteren hans som ikke har noe med pedofile å gjøre, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du er så krass. 8473779[/snapback] Vel, jeg er mann og litt oppe i årene.... Heldigvis er min sønn nå voksen selv, men jeg kjenner andre voksne menn som ikke engang tør å gi sine egne barn en klem av frykt for å bli stemplet som pedofile.... Dessuten hadde det absolutt ingenting med overskriften å gjøre.... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Godt spørsmål. Mine foreldre er ikke akkurat de mest datakyndige jeg kjenner Men, det går nok bra. 8473634[/snapback] Samme her... Jeg administrerer alt.. Endret 18. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Godt spørsmål. Mine foreldre er ikke akkurat de mest datakyndige jeg kjenner Men, det går nok bra. 8473634[/snapback] samme her... jeg administrerer alt.. 8475400[/snapback] Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå