Alltidfeilmedpcen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Formaterte nettopp, og instalerte xp på nytt.. Var så dum at jeg trykka next og ok på nye oppdateringer og da kom det drittet her ned på pcen... Hvordan kan jeg fjerne det?? Det kommer alltid opp når jeg slår på pcen og slår den av.. Lenke til kommentar
butare Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Formaterte nettopp, og instalerte xp på nytt.. Var så dum at jeg trykka next og ok på nye oppdateringer og da kom det drittet her ned på pcen... Hvordan kan jeg fjerne det?? Det kommer alltid opp når jeg slår på pcen og slår den av.. 8226961[/snapback] Så du har ikke lisens? Lenke til kommentar
Alltidfeilmedpcen Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Formaterte nettopp, og instalerte xp på nytt.. Var så dum at jeg trykka next og ok på nye oppdateringer og da kom det drittet her ned på pcen... Hvordan kan jeg fjerne det?? Det kommer alltid opp når jeg slår på pcen og slår den av.. 8226961[/snapback] Så du har ikke lisens? 8226964[/snapback] jeg har en orginal xp cd, men den ligger hjemme (og jeg er borte på reise) så da fikk jeg lånt en brent versjon av en kompis der Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Den veien, der selger de originale lisenser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg