SøtaBror Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hey, jeg formaterte akkurat min maskin med 2 disker.. formaterte begge diskene og på den ene med 200GB laget jeg en partisjon på 10 GB der jeg la inn windows og de programene jeg ser som et must, feks virusprogram, msn, irc osv... men når jeg så etter var ikke de andre partisjonene der... en på 180 GB (samme disken som den andre) og den andre på 300 (disk nr 2). var ikke å finne... jeg fant driverene til disken og det sto at maskin varen var installert og klar til bruk.. men har bare den parisjonen med 10 GB? har SP2 installert for de som så problemet i det... er flatkabel disker.. Driver er installert Endret 24. mars 2007 av kwerko-foshow Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du må opprette partisjoner på den ledige plassen også. Dette gjør du i Disk Management (Admin. tools). Lenke til kommentar
Durac Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Plassen er der, du må bare partisjonrere den opp! Dette kan du gjøre ved å boote opp fra windows cdn eller som han overfor nevnte, gjøre det i disk management! Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 men det står jo at de er partisjonert :(har prøvd det :/ har gjort alt etter boka jo... nå driver jeg å laster ned av alt det som er av updates på XP... jeg prøver meg frem... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 De bildene du har lagt ut er ikke noe særlig opplysende. Du må se etter i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå