Evil-Duck Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei jeg instalerte i dag en samsung 500gb SATA harddisk i PCen min. problemet er bare det at den ikke kommer opp i min datamaskin. jeg finner den på enhets behandlig og i bios, så er vel rett tilkoblet. Hjelp Lenke til kommentar
Privat Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har du formatert den/lagt den til i Diskbehandling? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 hva er diskbehandling ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Diskbehandling: http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Du må lage en partisjon på disken, så dukker den opp. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 XP? Åpne kontrollpanelet/Admenistrative tools/Computer Management/Disk Management. Om du ikke finner den der sjekk at den dukker opp i Bios Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 takk folkens nå kom den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå