Gå til innhold

Problem med å se film med 7800gs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg Gainward GeForce 7800GS 512MB GDDR3, AGP8X, sist uke, alt funker fint utenom å se film med det  :mad:  Lurte på om noen vet hva som kan være problemet? har formater å prøvt alle slags drivere. Noen som har en løsning?

8226705[/snapback]

Fortell oss litt mer; hvilken windows-utgave kjører du? Hva slags film er du har problemer med? Er det nedlastede .avi filer? Er det DVD kjøpefilm? Er det analog film du har capturet med et tvkort? Kanskje du bare mangler en codec, eller noe mer kan være gæli. Må være spesifik vettu :)

Lenke til kommentar

Fortell oss litt mer; hvilken windows-utgave kjører du? Hva slags film er du har problemer med? Er det nedlastede .avi filer? Er det DVD kjøpefilm? Er det analog film du har capturet med et tvkort? Kanskje du bare mangler en codec, eller noe mer kan være gæli. Må være spesifik vettu :)

8226855[/snapback]

Kjører windows xp, er filmer som ligger på nette men det funker å se på youtube så jeg tror det bare er filmer som bruker windows media player, har installert codec å alt men får bare en über lag slik at jeg må ta strømmen på pcen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...