angelbl00d Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kjøpte meg Gainward GeForce 7800GS 512MB GDDR3, AGP8X, sist uke, alt funker fint utenom å se film med det Lurte på om noen vet hva som kan være problemet? har formater å prøvt alle slags drivere. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kjøpte meg Gainward GeForce 7800GS 512MB GDDR3, AGP8X, sist uke, alt funker fint utenom å se film med det Lurte på om noen vet hva som kan være problemet? har formater å prøvt alle slags drivere. Noen som har en løsning? 8226705[/snapback] Fortell oss litt mer; hvilken windows-utgave kjører du? Hva slags film er du har problemer med? Er det nedlastede .avi filer? Er det DVD kjøpefilm? Er det analog film du har capturet med et tvkort? Kanskje du bare mangler en codec, eller noe mer kan være gæli. Må være spesifik vettu Lenke til kommentar
angelbl00d Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Fortell oss litt mer; hvilken windows-utgave kjører du? Hva slags film er du har problemer med? Er det nedlastede .avi filer? Er det DVD kjøpefilm? Er det analog film du har capturet med et tvkort? Kanskje du bare mangler en codec, eller noe mer kan være gæli. Må være spesifik vettu 8226855[/snapback] Kjører windows xp, er filmer som ligger på nette men det funker å se på youtube så jeg tror det bare er filmer som bruker windows media player, har installert codec å alt men får bare en über lag slik at jeg må ta strømmen på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå