( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ja stemmer det. Ditt tilfelle er motsatt av Akans. Dere har begge great fun i vente Edit: Kommer du til å skaffe den fysisk (om mulig)? Hadde vært imba (og dyrt...). Endret 25. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Så ser man jo da at det ligger 12 volumer på justmanga. Og Alle koster penger. Faren for at man da må bestille litt er overhengende stor. Så humoren her holder samme kvalitet som i LH? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Så absolutt, noe til de grader vil jeg si; den samme feelen, spenningen, koseligheten, og alt det deilige absurde. En bare klør etter å lese det neste kapittelet, selv om klokka er 04.34 Men, absolutt ingen slår teh Love Hina-manga (bare så dét er sagt). Endret 25. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hoy, ja dette høres bra ut. MEN..ser ikkje ut til at eg får brukt mitt VISA kort å betale med nei....hadde 8 volum under bestilling da ALDRI hatt noe krøll med kortet mitt noe sted på lang lang tid. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Oy, Mala is on the move, he's... he's buying MANGA! AHA! So that's what he's been wasting good money on. Well now we gotcha, gotcha white handed. Order, Sir? Shut him DOWN! *Dwwwnghh* ... Bwahahaa! Heh. Nok trolleri fra meg, går og leser noen kapitler før jeg sovner. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
sasori Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Amazon.com, men det er og ein engelsk side der det er billigere. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvorfor utenlands? har da gode innenlands nettbutikker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Greit med gode priser og utvalg ved siden av. Raiga skal jo slutte med manga,rakk akkurat å bestille sist volumene av School Rumble 1-4 der da Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Faen da! Finnes det ikke en butikk som selger alle Nausicaä bøkene? Mistet de 2 siste, desp, deps, desp, desp, desp, desp! Jeg MÅ ha de tilbake til samlingen Lenke til kommentar
Puchu Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 jeg bruker amazon.co.jp..... *kniser over hvordan folk vil reagere når de prøver å shoppe der* og sasugabooks.com og yesasia.com..... hvis jeg må skaffe meg det på engelsk, bruker jeg min lokale butikk, benytter meg av sjansen når jeg er på tur, eller jeg kjøper fra amazon.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå