Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Har for allvor fått augene opp for manga. Er litt opprørt over tilgjengeligheten på manga her til lands. Eg skulle gjerne hatt fatt på noen rimelige butikker utenlands der man kan bestille manga i engelske utgaver. Regner med noen her inne kan tipse meg litt i riktig retning EDIT: Sider foreløpig; www.justmanga.com Endret 24. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har for allvor fått augene opp for manga. Er litt opprørt over tilgjengeligheten på manga her til lands. Eg skulle gjerne hatt fatt på noen rimelige butikker utenlands der man kan bestille manga i engelske utgaver. Regner med noen her inne kan tipse meg litt i riktig retning 8226691[/snapback] Kan anbefalle deg www.justmanga.com Får sendingen din etter en 2 ukers tid uten noen skrammer! Og toll behøver du ikke tenkte på, de sender alle ordre som "gifts". Pluss de sender med litt godteri og en håndskreven hilsen. Veldig fin butikk, anbefalles på det varmeste Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dette trengte jeg også å vite ^^ Har lyst å bestille alle Berserk bøkene som har kommet ut (140 kr på outland O.o) takk Intox Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dette trengte jeg også å vite ^^ Har lyst å bestille alle Berserk bøkene som har kommet ut (140 kr på outland O.o) takk Intox 8228220[/snapback] Ikke no problem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Tusen takk Legger til linkene i øverste post eg, håper at fleire kommer med tips. Kan bli brukbart for andre som lurer på det samme. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har inen tips å komme med selv, men vil bare si at det er kjempebra med litt ekstra fokus på manga. Å bare like anime (i værste fall bare Naruto, Bleach, One Piece, osv) assosierer jeg litt med å bare spille cs og wow... Manga er the real deal liksom, og trenger (og fortjener) så absolutt mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Absolutt enig i det. Har i første omgang greidd å formidle Manga til dama mi, og det er ein god start Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 He, ja apropos det. Du må huske å legge deg litt oppi det bare "dama" driver med også. Slik at hun og venninnene hennes også kan få et godt inntrykk av "gutta" når det gjelder å interessere seg for motpartens spesielle interesser Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 I manga får du også storyen som den virkelig er, du slipper at tull flettes inn eller ting draes ut. Den eneste animen som har virkelig klart å flette bra inn er hunter x hunter ellers gjør jo selvsagt animene som lages etter at mangaen er ferdig en bra jobb ^^ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Og Elfen Lied? Sånn halvveis jaffal. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kaster meg paa traaden her, siden jeg MAA skaffe alle boekene til Project ARMS og Priest. Steike, snart ryker det a whole lot of money! Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Og Elfen Lied? Sånn halvveis jaffal. 8230370[/snapback] Forsåvidt, med untak av slutten ^^ men noen her som har lest både love hina og mahou sensei negima? De er skrevet av samme fyr og siden jeg digger mahou sensei negima tenkte jeg at jeg skulle lese love hina og. Lurte bare på om de er ganske like ( av det jeg har sett av love hina så er det veldig mye flau humor og siden jeg lever meg så altfor mye inn i det jeg leser så takler jeg det ikke >< sitter her og er flau konstant da ) Og for alle som ikke har lest Mahou Sensei Negima, gjør det Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hoho, jeg er nok den rette mannen til å svare. Ken Akamatsu er favoritt mangategneren min, og manga-topplisten er som følger: 1. Love Hina 2. Mahou Sensei Negima Det er fra starten prikk likt (på et akseptabelt nivå). Litt senere ut i serien skiller de lag, Negima tar jo helt av :!: Hovedforskjellen er vel antallet deilige piger. Jeg vil si at Love Hina, som har et mindre antall hovepersoner, innholder mer personlighet. Men du får dine favorittkarakterer i begge seriene. Digger mest Miyazaki Nodoka fra Negima, og Su Kaolla fra Love Hina. MEN, nesten alle fra Love Hina har sin dobbeltjenger i Negima. Naru - Asuna Keitaro - Negima Shinobu - Miyazaki Motoko - Ogouchi Su Kaolla - Ku Fey Zeta - Takahata osv. Men du har ingenting å utsette på Kjenner meg også igjen angående innlevelsen. På det mest ekstreme ender jeg opp med å holde meg for øynene i om lag 5 min før jeg igjen tør kikke Det samme gjelder det triste Endret 24. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Får lese Love Hina jeg da <(^^<) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis ikke så spiser jeg deg ('''\(.'...'.)/''') Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) (trøtt og kjeder meg >< ble ferdig med scanlation av One Piece i sted og har intet å finne på ) Endret 25. mars 2007 av akan Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jah... Endret 25. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) hehe vi bør åpne en link hvor vi har krig med anime bilder ^^ (likte bare bilde så godt ). Nei skal legge meg nå så skal jeg være normal akan i morgen ^^ Endret 25. mars 2007 av akan Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Edit: Ja det må vi! Edit2: Sjekk her! >:3 Endret 25. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Ja jøss da ser det jo ut til at eg må sjekke ut Negima mangaen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå