Nymph Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvordan setter jeg inn bilder? Hvis jeg skal vise et bilde på en post, hva gjør jeg da? kan jo ikek skrive inn en url til min egen pc?? Plis hjelp Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hvis bildet ligger på nettet, så kan du bruke url med [IMG=URL] men hvis bildet ligger på PC'en din, så kan du bruke filvedlegg nederst der du skriver innlegget. Der kan du "Bla gjennom ..." etter filer på PC'en. Sikkert teit forklart, men... Endret 24. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis bildet ligger på nettet, så kan du bruke url med [IMG=URL] men hvis bildet ligger på PC'en din, så kan du bruke filvedlegg nederst der du skriver innlegget. Der kan du "Bla gjennom ..." etter filer på PC'en. Sikkert teit forklart, men... 8226537[/snapback] TAKK! Neida.. jeg skjønner hva du mener.. har laget hjemmesider med html så er ikke teit på pc:P men jeg så ikke den BLA igjennom greia.. takk Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du kan også trykke på -bildet som står sammen med formateringsknappene. Da får du en pop-up hvor du kan lime inn bilder. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Flyttes til Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg