AlecTBM Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har akkurat innstalert kubutnu på nytt. Før så kunne jeg høyreklikke på et bilde, velge handlinger også konverter så kunne jeg konvertere feks et gif bilde om til jpg bilde. men nå kan jeg ikke det lenger. noen som vet hva jeg må gjøre for å få dette tilbake? hadde dapper før har egdy nå Takker Lenke til kommentar
kommers Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du snakker om noe som ligner KIM (KDE Image Menu) du mener, ikke sant? Ifølge denne siden trenger du bare å installere pakka konq-kim. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 nesten men den funker har brukt den før, men huska ikke navnet takker Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Finnes massevis av plugins til konqueror for å gjøre alt mulig rart. Søk på konqueror i adept, så finner du sikkert en hel haug nyttige. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 skal sjekke det opp kan være at jeg finner noe artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå