ranvik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Prøvd å deaktivere den der tunneling-tjenesten du har gående? muligens noe krøll der. 8228964[/snapback] <- gjør som han og sier, hvis du har telenor pppoe dritt installert få det vekk fra pc'en din, eller noe cisco vpn som tuller det til. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Formatere? ;D Gjorde jeg... 2 ganger! Funka fett da ^^ Endret 24. mars 2007 av alla737 Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Prøvd å deaktivere den der tunneling-tjenesten du har gående? muligens noe krøll der. 8228964[/snapback] <- gjør som han og sier, hvis du har telenor pppoe dritt installert få det vekk fra pc'en din, eller noe cisco vpn som tuller det til. 8229149[/snapback] Det har jeg ikke peiling på hva er er og hvor jeg deaktiverer det. btw holder på med 2 formatering Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 nei jeg gir opp snart, finner faen ikke ut av det det står under de lokalenettverks koblingene at jeg har begrenset eller ingen forbinnelse. faen jeg har formatert 2ganger no, har ikke flere triks jeg kan gjøre for å få dette til å fungere, klikke ferdig Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 ok, har nesten fått det til nå. jeg må bare få tak i DNS-serverens ip, de andre maskinene på lane finner den automatisk. Jeg har bruker statisk ip for pc-en klarer ikke å finne ip eller noe selv, men jeg MÅ ha DNS-serverens ip for å komme meg på nettet. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i den? jeg vet bare hva den heter, tror jeg. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 bare spør en annen som er på lan og se hvem ip han og ta enn annen. og bruke samme gateway og netmask, og dns. sliter du med dns kan du bruke 195.159.0.100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå