Richard87 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei jeg har en liste, og en "start" knapp, men problemet er at listen må liste innholdet oppover istedenfor nedover... Noen som vet om dette er mulig? her er web siden 'live': http://blackhawk.mine.nu/richard3/ Takker for all hjelp PS. akuratt nå er høyden etc "hardcoded", problemet da er at med en gang jeg legger til ett element, må alle tallene skrives om.... Håper forklaringen var god nokk Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det er vel bare å plassere divet litt høyere oppe og gjøre lengden litt lengre så er vel ikke det noe problem Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 nei, det virker nå, men jeg vil prøve med dynamiske verdier, slik at når jeg legger til et element i menyen, slipper jeg og endre alle tallene Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hadde det vært mulig å hentet inn informasjonen til PHP og så printe det ut igjen? Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 har sett litt mer på det, har funnet ut at for vært nye element, må jeg plasserer toppen 27px høyere, så vis jeg gidder og gjøre det dynamisk e planen og ha det i ein javascript funksjon eller noe, tror at php og vil virke ja... Så da er konklusjonen at det ikke er mulig og printe ut en ul liste fra bunnen og opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå