Gå til innhold

Trenger hjelp i Splinter Cell

starfish

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-12-18 19:40, skrev solz:

Så du mener jeg ordla meg feil? Må være lov å bruke litt engelsk slang inni alt dette. Og dersom du ser på andre poster på dette forumet, finnes det haugevis som du kan korrigere gramatisk på andre måter. Dersom det er din ting, velbekomme.

Poenget hans var ikke at det var "engelsk slang"

(Aldri hørt poop som slang for å skyte noen jeg heller) :smile:

Og til deg/dere som ikke liker denne action- sekvensen kan jeg trøst med at....Du kommer til å hate deler av siste brett... :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

muahahaha.. jeg tror jeg blir gal!!

klarte faktisk og kverke godeste grinko!!! men hva skjer da? jo, jeg får "mission complete", samt at han duden begynner og snakke om at jeg må tilbake til chinese embassey, og så blir skjermen grønn, så dukker "Mission Complete - Press A To Continue" opp.. weeheee.. tenkte jeg, endelig ferdig med møkka her..

SÅ! SÅ!

så kommer det en fiende, hvorfra - det vet jeg ikke, hører bare at det blir skutt endel skudd - som dreper meg, MENS skjermen er grønn og det står "mission complete - press A to continue", så plutselig så blir skjermen rød, og jeg får "mission failed" opp, og får opp valget med og loade siste save-game igjen (abbatoir).. FY skitt!! måte på hvor irritert en kan bli.. Xbox håndkontrollern er tydeligvis bygd med tanke på og tåle litt, for ellers hadde den nok vært knust og knekt!

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem. På oppdraget der du skal inn i CIA HQ, blir jeg sittende fast inni Hoved-Inngangshallen(Den med CIA emblemet på gulvet)

Jeg vet ikke hvor jeg skal gå derfra:(

Vær gang jeg skal gå et sted, kommer massevis av vakter og skyter meg til kjøttdeig.(

Lenke til kommentar

Er det bare meg som er jævlig klønete eller er dette spillet virkelig vanskelig?!

Sitter fast på første bane.. Altså der hvor du har kommet ut fra det røykfylte rommet, og går ut. Hopper fra et hus til et annet over en gate (åpning i gjerdene), og går stille videre bortover langs en smal "trakt". På utsiden av huset står er person og prater i mobiltelefon eller noe..

Har prøvd å knerte begge, men da kommer jeg ikke noe videre da heller. Det finnes en dør man trenger kode til, men har ikke klart å få denne ut av den ene av dem heller (har prøvd på riktig måte seff').

Oppdraget er å finne "black case" eller noe.. Skal ligge gjemt ved/rundt/i/bak en falsk bokhylle eller vegg.. Har funnet en bokhylle, men skjønner ikke en dritt.. :roll::cry: Please?

Lenke til kommentar
Argh!! Har nå kommet til Abbatoir .. på slutten, der du skal beskytte de japanske diktatorene + de amerikanske soldatene.. har prøvd sikkert 10 ganger, men neida.. altså en skal drepe grinko, osv. skitt dette er en utrolig irriterende del av spillet. det skal være stealth, men her er det jo full action :sad:

har dessuten ingen health packs igjen samt halv health fra før.. jippi.. må vel begynne og ta brettet på nytt .. urk.. noen som har en god strategi for og ta grinko + beskytte fangene + ikke dø selv? :smile:

Hvis Du stiller deg ved soldatene, og knerter de tre som kommer på den siden, og så bruker en airfoil på grinko (så headshot) så kaster du en granat rett innenfor døren til de japanerne, det vill ta han siste soldatn (men ikke gå for nært, da vil de dø) Misson completed

Lenke til kommentar

klarte faktisk og kverke godeste grinko!!! men hva skjer da? jo, jeg får "mission complete", samt at han duden begynner og snakke om at jeg må tilbake til chinese embassey, og så blir skjermen grønn, så dukker "Mission Complete - Press A To Continue" opp.. weeheee.. tenkte jeg, endelig ferdig med møkka her..

SÅ! SÅ!

så kommer det en fiende, hvorfra - det vet jeg ikke, hører bare at det blir skutt endel skudd - som dreper meg, MENS skjermen er grønn og det står "mission complete - press A to continue", så plutselig så blir skjermen rød, og jeg får "mission failed" opp, og får opp valget med og loade siste save-game igjen (abbatoir).. FY skitt!! måte på hvor irritert en kan bli.. Xbox håndkontrollern er tydeligvis bygd med tanke på og tåle litt, for ellers hadde den nok vært knust og knekt!

hadde jeg vært deg hadde jeg lagt fra meg spillet en uke. Tydeligvis ikke et spill som passer deg. Spillet skal nytes, det skal ikke spilles, bare for at det må spilles.

Lenke til kommentar

KJEMPE BUG I SPILLET?!

Ja, ikke vet jeg hva det er, men helt siden første gang jeg startet opp spillet så har jeg opplevd problemet! Det som skjer er at kontrollen ikke fungerer! Nå snakker jeg altså om den vanlige 1 player kontrollen. Tar jeg frem 2 player kontrollen fungerer det plutselig, uten å bytte om plassen selvfølgelig! Restarter jeg konsollen så fungerer plutselig noen ganger.. Alt virker helt tilfeldig. Det kan heller ikke være kontrollen som er ødelagt for jeg har prøvd med alle 3 som jeg har.. Har også opplevd at 1 player kontrollen fungerer og jeg får loadet spillet, men så får jeg ikke bevege meg inne i spillet, kamera bare stiger oppover.

Noen som skjønner hva jeg mener? Hva faen skal jeg gjøre?? Reiser på fjellet i dag og greier.. Må jo selvfølgelig ha med alt av konsoller og spill..

Lenke til kommentar

Lever Xboxen din til service, det er jo selvsagt en garantisak.

Det er nok ikke noe feil med spillet, for hvis kontrolleren ikke er koblet til, får du opp en melding om å sette den i. Bare prøv og napp ut kontakten inne i spillet, så får du den meldingen...

Men du, skal du sitte og spille Xbox oppe på fjellet??? :evil::lol: 8)

Lenke til kommentar

Er nok ikke noe galt med boxen, nei.. For det første så fungerer ALLE andre spill uten noen som helst problemer! For det andre så fungerer kontrolleren under loading ved at jeg kan trykke med forbi mye av dritten i starten hvis du skjønner. Det er bare det at når jeg endelig kommer inn så har det en tendens til å ikke fungere.

Ang. den siste kommentaren din der vil jeg gjerne forsvare meg. 1. Skal være på ski hele dagen, ikke spille. 2. Hytten er et palass med prosjektor og greier så å ikke spille eller se på film ville være en skam! :D

Edit: De jeg skal til har allerede 2 xbox'er fra før av. En moddet og en orginal, så får teste hvordan spillet fungerer på disse.

Lenke til kommentar
De har 2 xboxer og så skal du ha med enda en? :p Trippel linking på gang? he he...

Får håpe du finner ut av det da... :D

:D:D :wink:

Kobler på alt av tv'er og og prosjektorer og inviterer hele fjellheimen til Halo! For ikke å glemme min kjære Playstation 2 som også skal være med.. *mye å bære*

Lenke til kommentar

SÅ! SÅ!

Det er ingen fiende, du ble drept av din egen turrett.... :lol::lol::lol:

Gjorde samme feil selv første gang... :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...