pian Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Bilde 1: Konsertbilde fra Kaos i Oslo Bilde 2: Hunden min stjeler fra benken og jeg knipser og følger idet hun hopper ned... Bildene er redigert i Lightroom. Endret 24. mars 2007 av pian Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bilde nr. 1 var greit nok, men litt kjedelig. Bilde nr. 2 var rett og slett dårlig. Du beveger kameraet i samme sekund som du tar bildet, og lukkertiden er nok lavere enn teppekanten. Lenke til kommentar
pian Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 takk takk for kritikk! men.... ang bilde nr 2 så er jo det poenget :s lukkertiden er litt lavere enn "teppekanten" (??) se på bildet så ser du at alt flyter ut - unntatt trynet til hunden (se øyne og snute er faktisk helt i fokus). men, greit nok, jeg tar det til meg at du ikke likte det målet var å få noe av den samme effekten som i høyhastighetssport, med følgefokus. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) takk takk for kritikk! men.... ang bilde nr 2 så er jo det poenget :s lukkertiden er litt lavere enn "teppekanten" (??) se på bildet så ser du at alt flyter ut - unntatt trynet til hunden (se øyne og snute er faktisk helt i fokus). men, greit nok, jeg tar det til meg at du ikke likte det målet var å få noe av den samme effekten som i høyhastighetssport, med følgefokus. 8226446[/snapback] Jeg likte overhodet ikke den effekten.. Endret 24. mars 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå