CCola Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei ei jente i klassen min skal kjøpe seg ekstern harddisk. Hun vil (som det står i tittlen) ha en harddisk som; - Ikke er stor - Helst over 80GB+ - 7200RPM (det må vel man ha?) - Prisklasse rundt: 700-800kr (det MÅ være innfor dette) Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei ei jente i klassen min skal kjøpe seg ekstern harddisk. Hun vil (som det står i tittlen) ha en harddisk som; - Ikke er stor - Helst over 80GB+ - 7200RPM (det må vel man ha?) - Prisklasse rundt: 700-800kr (det MÅ være innfor dette) 8226081[/snapback] https://prisguiden.no/product.php?productId=42802 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) 7200 rpm er ikke nødvendig. En nyere 5400 rpm-disk har uansett høyere overføringshastighet enn hva man får gjennom usb-porten. Denne er innenfor prisrammen du nevner, men legger man på en hundrings får man 120 GB. Merk at porto kommer i tillegg. Personlig har jeg kjøpt meg et billig 2,5"-kabinett på eBay (de får man for under en hundrings inkludert porto), og en løs disk. Kombinért med en slik får man mye for pengene. Fordelen med 2,5"-disker foruten den lavere fysiske størrelsen er at man slipper å drasse på strømadapter da de trekker strøm fra usb-portene (1-2), de støyer mindre og tåler mer støt. Endret 24. mars 2007 av KAS Lenke til kommentar
severinM Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei. I hw.no sin prisguide kan du finne forskjellige typer eksterndisker En populær type er Denne "My Book"en Er størrelsen veldig viktig kan du se på f.eks denne Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Western Digital Passport 160GB er vel midt i blinken. Ukens tilbud på Netshop. Skal den være liten så er den ideell. My Book trenger strømforsyning, noe denne ikke gjør. Bruker bare strøm fra USB'en... bertie edit: så ikke 800-grensen, men den er 895... Endret 27. mars 2007 av bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå