Gyr0 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg kan lage grandis.. vil noen være vennen min? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg kan lage 2 grandiser, noen som vil ha meg som venn? Se jeg kan smile pent også Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg kan lage 3 grandiser, helt sant Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) ingen slår mine brente ostesmørbrød!!111! gutt 16.. blir 17 this year interesser: Alt av bra musikk (metall, heavy metall, heavy rock og alt i de gata), Spiller gitar, går media 1. året, WoW (i ferd med å gå lei etter at e kom i 70 ) , humor ++ samma for meg ka du vil Edit: i ferd med å spare teh hair (det på hodet) Endret 1. april 2007 av Sokkhove Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 OK, her er jeg <-- Jeg er en gutt på 19år Interesser: Dagdrømme sove lenge om mårran klø meg på halsen, anime nintendospill svarte klær metall kose med dyr bli slått i fylla. Skillz: Jeg kan lage grandis som sagt Skyte flerskudd med ag3 Spille nintendospill kjøre snøscooter Gjøre triste mennesker glade igjen Og spare til langt hår heihei Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Søker Vell utstyrt Pedofilman i 60års alderen Kan også være dame i 80års alderen men da må du ha strap on Legg meg til på msn [email protected] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det finnes allerede en tråd hvor du kan selge deg selv. Søk den opp. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg