theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jente på snart 18 år søker gutt på 18 + som ikke er fullstendig talentløs i Mario-Kart. Jeg baker gode kaker, vasker og støvsuger når jeg er full, og er i tillegg noe morsom. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Aidskake, jeg er snart 19år og imba(uberpro) i mario-kart Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jente på snart 18 år søker gutt på 18 + som ikke er fullstendig talentløs i Mario-Kart.Jeg baker gode kaker, vasker og støvsuger når jeg er full, og er i tillegg noe morsom. 8235227[/snapback] jeg er lærevillig Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Gutt 14 søker en dame som tar oppvasken for meg, i mat og helse timene Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Søker gutter som bruker stripete gensere. 8233335[/snapback] Kan godt begynne med stripede gensere Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kan godt begynne med stripede gensere 8235363[/snapback] nice! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har ikke sett noen når jeg har vært ute etter nye klær... Nei, jeg kjøper det ikke bare fordi Demille liker det Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jente på snart 18 år søker gutt på 18 + som ikke er fullstendig talentløs i Mario-Kart.Jeg baker gode kaker, vasker og støvsuger når jeg er full, og er i tillegg noe morsom. 8235227[/snapback] Kun mario-kart 64! Lenke til kommentar
April Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Oh, jeg også vil slenge meg på denne posten her Jente 19 år som søker både gutter og jenter til prat. Alder har ikke så mye å si, fungerer å henge med de fleste. Liker å være med venner, gå på kino når økonomien strekker til, gå ut på byn og kose meg med en kald pils og morsomme personer. Ellers jobber jeg og går på skole. Msn venner er alltid kjekt å ha, men hadde vært koselig også å bli kjent med nye folk i Bergensområdet. Liker også kunst, konserter, musikk generelt, har vært WoW jente i snart 2 år men har en pause, og har vært en noenlunde trofast fan av FF på PS1 i noen år, haha Hvis det er noen her inne som syntest at jeg virker som en "spenndene" person, er det bare å sende en PM! PS: Er seriøs, og tar i mot seriøse hendvendelser, men også noen svært bra gjennomførte tulle PM'er som kan gi meg en god latter Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jente 21 søker gutt i 20'årene som har xbox360 og spiller GRAW 2 live for onlinespilling og slikt ! 8235144[/snapback] Herved er det erklært, du er alle gutters våte drøm;) Det er like langt mellom de pene jentene som ser det gode i en XBOX som det er mellom en tå- og fingernegl på en veldig høy person... Du er med andre ord en sjelden blomst i ugresshagen. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Oh, jeg også vil slenge meg på denne posten her Jente 19 år som søker både gutter og jenter til prat. Alder har ikke så mye å si, fungerer å henge med de fleste. Liker å være med venner, gå på kino når økonomien strekker til, gå ut på byn og kose meg med en kald pils og morsomme personer. Ellers jobber jeg og går på skole. Msn venner er alltid kjekt å ha, men hadde vært koselig også å bli kjent med nye folk i Bergensområdet. Liker også kunst, konserter, musikk generelt, har vært WoW jente i snart 2 år men har en pause, og har vært en noenlunde trofast fan av FF på PS1 i noen år, haha Hvis det er noen her inne som syntest at jeg virker som en "spenndene" person, er det bare å sende en PM! PS: Er seriøs, og tar i mot seriøse hendvendelser, men også noen svært bra gjennomførte tulle PM'er som kan gi meg en god latter 8235463[/snapback] åhh så søt du er da Endret 27. mars 2007 av Chakl Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Søker jenter i 18-25 årsalderen som spiller MP på 360, jeg hater små barn som sutrer over alt på Live nå, det er også hyggelig å spille med det motsatte kjønn. Spiller alle spill når jeg har tid. Kan også legge til at jeg gjerne kan spille med noen herrer, da skal du spille for å ha det morsomt, ikke statsen din. Endret 25. mars 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jente på snart 18 år søker gutt på 18 + som ikke er fullstendig talentløs i Mario-Kart.Jeg baker gode kaker, vasker og støvsuger når jeg er full, og er i tillegg noe morsom. 8235227[/snapback] Hva slags kaker baker du, og hvor mye skal til for å få deg full? Om kjemien skulle stemme har jeg opptil flere kvadratmeter å dele av så kan vi spille mariokart og spise kaker og leve lykkelig i alle våre dager og sånn. Er ikke helt talentløs i mariokart, men har kanskje andre felter jeg føler meg mer kompetent på. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jente på snart 18 år søker gutt på 18 + som ikke er fullstendig talentløs i Mario-Kart.Jeg baker gode kaker, vasker og støvsuger når jeg er full, og er i tillegg noe morsom. 8235227[/snapback] Jeg er gutt på 18 år som har over middels ferdigheter i både Mario Kart 64 og Mario Kart: Double Dash. Har fortsatt originalversjon av Mario Kart: 64 til Nintendo 64, samt selve kosollen og to original kontrollere. Er veldig glad i kaker, da spesielt typen gulrot- og sjokoladekake. Snorre Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ida spiller Mario Kart på SNES. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spillet suger jo på den konsollen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mitt forrige innlegg ble sletta?!? Jaja, prøver igjen. Gutt 18, kjekk som ei kulå, sjarm så det holder, og humør ut av døra søker jente 14-23 uten for store hemninger. Gaming av xbox, nerdehumor og godt humør er gode egenskaper. Demille; Må det være neddoverstriper eller sidelengsstriper? Er forskjell på det! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Demille; Må det være neddoverstriper eller sidelengsstriper? Er forskjell på det! 8238317[/snapback] Sidelengs er et must! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg kapitulerer. Gutt 18 søker menneskelig verbal punchingbag. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Gutt 18 søker menneskelig verbal punchingbag. 8238404[/snapback] Du skal få på TG Jente på snart 18 år søker gutt på 18 + som ikke er fullstendig talentløs i Mario-Kart.Jeg baker gode kaker, vasker og støvsuger når jeg er full, og er i tillegg noe morsom. Gutt 19 her, jeg vaske klær og har litt peiling på å lage mat, har også ryddet etter mang en fest så det kan jeg gjøre mens du er full Jeg er også ganske flink å å klø folk på ryggen Endret 26. mars 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er gutt på 17 som digger spill generelt uansett konsoll (bortsett fra bilspill la oss innse det alle sammen, det suger) musikk og da mener jeg INGEN trance og da hvertfall ikke med SMURF PÅ HELIUM som er den såkalte vokalisten. Trenger sårt flere enn bare Aidskake som bekjent i Linderudområdet eller på Grunerløkka. Film er vel noe alle liker så den sitter på lista, nå fikk jeg også høre at fra en i klassen at jeg er ganske hyggelig og grei... Selv om det kan diskuteres mellom fler haha. G N R er vel det beste bandet etter min oppfatning. Døm selv haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg