Gå til innhold

Skaff deg nye venner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javell...

Gutt 12 :w00t:

Søker en som vil hjelpe meg med servern. (Gjennom msn) Og være admin på servern :w00t:

Liker å spille spill på playstation og pc og gamecube og herpe flash spill og fikse på servern min og spille på servern min.

:w00t:

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Hei. Trivelig mann på 50 søker sprek jente til vennskap, i første omgang, men jeg er ute etter den store kjærligheten, men ikke la deg skremme av det.

Jeg er en ikke-røyker, drikker ikke så veldig mye, men et glass rødvin foran peisen er ikke å forakte, iallfall ikke hvis det er med deg. Jeg elsker å gå lange turer, fint om du også gjør det. Jeg har en hund, men ingen barn.

Lenke til kommentar

Gutt 17, søker gutter til vennskap. Jeg foretrekker litt modne gutter, så helst over 17 år, men gjerne yngre, hvis du føler at du har kommet over jentelusstadiet. I første omgang vil jeg bare ha en brev- og telefonvenn, men jeg er klar til å møtes etter kort tid, så lenge jeg har sett deg over webkamera først.

Mine interesser er lekser, ligge på gulvet og nyte musikk, trene på Sats, pc, shoppe og rett og slett ta det helt med ro. Fint om du liker noe av det samme. Send gjerne PM hvis det er noe du lurer på. Håper jeg hører fra deg.

Lenke til kommentar
Jeg er verken over 17 år eller har webkamera så det er vel uaktuelt for min del :(

8227777[/snapback]

Nei, men du er moden nok. Grensa kunne like gjerne vært 14-15, men det er så mange idioter i den alderen som ødelegger det generelle inntrykket.

8227804[/snapback]

Ok :D

Hvis jeg ikke husker feil så bor du i akershus og går på Sørumsand vgs ,ikke sant?

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke husker feil så bor du i akershus og går på Sørumsand vgs ,ikke sant?

8227823[/snapback]

Det stemmer. Så det er mulig vi har felles bekjente, selv om vi ikke har funnet de ennå. De som bor i Fetsund/Aurskog eller området rundt der.

saluttknall: Jeg er ganske sikker på at det er det siste. Latterkongen er kanskje interessert.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er det noe i vein med interessene mine? Eller er det bare det dårlige inntrykket fra sex og samliv? :cry:

8227829[/snapback]

Interesser Bryr vel ikke deg

Tja... :p

Lenke til kommentar

8227823[/snapback]

Det stemmer. Så det er mulig vi har felles bekjente, selv om vi ikke har funnet de ennå. De som bor i Fetsund/Aurskog eller området rundt der.

8227838[/snapback]

Vet du hvem Harald er?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...