Barista Bob Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg skal snart fly med continental airlines til New York og lurer på hvordan det egentlig funker med mat. Får vi mat ombord? Må vi betale ekstra for maten? Prøvde og se på hjemmesidene, men der sto det bare om business. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 reiste med continental fra oslo-new york i fjor å da fikk vi både gratis mat å drikke. Tror di tok betalt for alkohol... Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Doh, da ble det ikke den fylleturen vi håpet på, Julius Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Doh, da ble det ikke den fylleturen vi håpet på, Julius 8230186[/snapback] Fylleschvina! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du får nok gratis mat ombord. Foreslår at du sender en PM til JoachimR her på forumet, han har gullkort hos Continental/SkyTeam. Jeg kan dessverre kun hjelpe deg hva gjelder Star Alliance. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Takk for hjelpen, men nå er jeg i USA. Kan konstantere at man får gratis mat! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er riktig, du faar mat, og du kan ogsaa requeste spesielle meals, f.eks. low-calorie (som Joachim i utgangspunktet automatisk skal faa) for aa faa ombord. Personlig finner jeg Continental-maten helt OK. Hvis noen reiser videre innenlands fra EWR er det ikke matservering bak gardinen. Eventuell servering er for en ekstra avgift. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Vi har fått mat hver gang vi har reist med de, inkludert i prisen. Jeg syntes flymat er digg, så jeg klager ikke på maten dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå