Raven Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Dette er jo en svensk bedrift, om jeg ikke tar helt feil. Hvordan fungerer det med toll, moms og frakt når de sender ting til Norge? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Quote: On 2001-12-23 14:01, Raven skrev:Dette er jo en svensk bedrift, om jeg ikke tar helt feil. Hvordan fungerer det med toll, moms og frakt når de sender ting til Norge? Databutikken ordner med toll/moms for deg, så det blir ingen problem. Frakten koster litt mer hos dem enn hos de norske webshopene. Før du komfirmere bestillingen hos dem, vil du få oppgitt hvor mye frakten vil koste deg, ganske kjekt. :smile: Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Du trenger ikke tenke på det, alt ligger i prisene deres + frakt(frakt må du vel betale som alle andre steder) Gib Lenke til kommentar
Raven Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 Takker så meget for raske svar, men er litt uklar. Så jeg må bare betale den prisen de oppgir på websiden plus frakt? Lenke til kommentar
Raven Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 Ikke spør meg hvorfor jeg skrev det siste innlegget.......... Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 er dette en webbutikk som man kan stole på? er det like bra service som itbutikken for eks? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Quote: On 2001-12-24 01:27, Kakemonsteret skrev:er dette en webbutikk som man kan stole på?er det like bra service som itbutikken for eks? Databutikken er seriøst nok de. Erfaringer kan du lese under webshop seksjonen på HWNO. :smile: Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Quote: On 2001-12-23 14:01, Raven skrev:Dette er jo en svensk bedrift, om jeg ikke tar helt feil. Hvordan fungerer det med toll, moms og frakt når de sender ting til Norge? Från http://www.databutikken.com/no/ "Merk! Det kommer ikke toll på produktene vi sender til Norge. Vi utfører selv fortollingen." Vi har ett Norskt bolag (bedrift) vid namn "DatorButiken Norske AS". Denna bedrift hanterar allt som har med toll och moms att göra slik at du som kunde ikke behöver tänka på detta. På fakturan står DatorButiken Norske AS som avsändare, dvs att du som kunde handlar av en Norsk bedrift - ikke av en Svensk. :wink: God Jul från oss på DataButikken, TechDept/db http://www.databutikken.com/no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå