Xenphon Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vi er en liten gruppe som akkurat har startet opp en ps3-klan. I starten satser vi mest på Motorstorm og Resistance, mens andre spill vil bli satset på når de er å finne på markedet. Siden kan du finne her: Klansiden Vi håper å få så mange medlemer som mulig. Det er også en ypperlig mulighet for deg som vil spille litt med andre norske for å øve deg o.l. Vi skal også prøve å få arrangert klankamper så for som mulig. Jeg vet også at det ikke er så mange som kanskje har skaffet seg konsollen enda, men håper at det er noen. Jeg håper jeg får se noen nye fjes snart - Xen Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er bare å bli med hvis du vil Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Dere får begynne å spille kamper på www.consolegaming.eu da Ladderne der er under testing nå og vil være oppe om ikke lenge Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Bumpa tråden, slik at folk kan lese om klanen igjen. Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva mer kan man gjøre etter man har blidt medlem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå