Eldarwan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Heisann vifta på skjermkortet er gåen og trenger mer ram! kjøpte pcn for 2 år siden men den trenger en oppgradering til å takle Wow og andre spill bedre enn det den gjør per dags dato. Hovedkortet: http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=290 Gamle skjermkort: Gainward geforce 6800le, finner ikke noe link, sorry Gamle ram brikke: Kingston ValueR pc3200 DDR-DIMM 512mb 64mx64, non-ECC, 400 mhz, 184-pin. cl3 (3-3-3) Kan dere finne nye ram brikker og skjermkort til min pc? hadde vært veldig snillt siden jeg ikke kan noe særlig om dette. Delene må jo også funke sammen da;) vil ha 1,5gig ram og 256 mb skjermkort, fint om dere kan finne ram brikker som fungerer sammen med min gamle. Takker på forhånd Endret 24. mars 2007 av Eldarwan Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Ram og skjermkort til en overkommelig pris Edit: Evt dette visst du skal legge litt mer penger i det Endret 24. mars 2007 av stinger82 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ram og skjermkort til en overkommelig pris8225921[/snapback] Det samme skjermkortet billigere og det samme minnet billigere. Kjekt å ha prisguiden PS. Minnet ville jeg valgt, men skjermkortet ville jeg styrt unna siden ytelsen ikke er noe særlig bedre enn det du allerede har. Legg heller litt ekstra i det og kjøp dette skjermkortet. Det skal gi veldig mye for pengene i den prisklassen og noe av det råeste man finner med AGP-port. Altså en siste skanse før man må oppgradere hele systemet til PCI-express. Noe du må påregne å gjøre ved neste oppgradering om et par år eller noe sånt. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hehe, joda Simen, skulle bare vise han hva som passet, går ut fra at trådstarter selv sjekker billigste pris Etter å ha sett at 1950pro kortet ikke kommer på lager før i mai, støtter jeg Simen1 i det forslaget han kom med ang skjermkort er det beste visst du skal legge litt penger i det:) Endret 24. mars 2007 av stinger82 Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Takk for alle svar så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå