Choppi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Noen som vet om bra side der det står CCS? Jeg har prøvd å laste ned skin, men når jeg har lastet den ned så kommer jeg liksom ikke lengre,heh Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Tror du må spesifisere litt bedre hva du er ute etter. De fleste "sjikkelige" sidene bruker CSS. Men forstår ikke helt hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Choppi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Til forum. Invision. Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 du skal ha nytt template til invision powerboard? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du forteller ikke oss ikke hva du vil. Emnetittelen er alt for dårlig og det første innlegget forstår jeg så og si ingenting av. Og hva er CCS? Om du vil ha hjelp til å legge til en template i invision så må du skrive det. Vanskelig å forstå hva du egentlig vil Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Trådstarter bes endre trådens navn til noe mer beskrivende, samt utdype bedre i førsteinnlegg hva temaet for tråden er. Så unngår man at tråden stenges. Dette innlegget skal ikke kommenteres, men rapporter tråden når endringen er funnet sted, så vil dette innlegget slettes. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis du har lastet ned skins, men ikke forstår hvordan du installerer de, så bør du lese dokumentasjonen som fulgte med Invision Power Board, eller søke på Google/forumet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 For å legge til skins skal man som regel legge mappen man har lastet ned (den mappen som ligger inni rar/zip-filen) inn i templates-mappen til IPB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå