Ebbe2 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Bare lurer på hva som er best å kjøpe av Eheim 1046 eller 1048. Er opptatt av støy så vil gjerne ha den mest støysvake. Er det no stor støyforskjell på dem? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Tror ikke det er så stor forskjell på dem, du kan vel sjekke på eheim sine sider eller.no men mener å huske att eheim oppga støyen på viftene sine til ca 5db eller.no, hvis du senker den ned i vann blit støyen adskillig lavere... hører knapt pumpa i mitt system(kjører pumpa nedsenka i en av dem dere boksene butikker har sjokkolade i løsvekt i ). Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 De begge støyer vel litt, men jeg skal love deg at så lenge du har en harddisk og en psu i maskina di så vil du ikke høre en Enheim 1048. [ Denne Melding var redigert av: PulZ på 2002-12-16 09:43 ] Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Se http://www.eheim.com/technik_pumpen.htm som du ser tar 1046 kun 300l/t og 1048 600l/t så det er naturlig å tro at 1046 er mest stille... Men har aldri hatt en slik selv, så jeg skal ikke være for "bombastick" Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Har hatt Eheim 1048 pumpa mi både nedsenkt og vedsiden av tanken. Bråker litt mindre nedsenkt, men det er lite. Hører nesten ikke pumpa, ikke noe problem å sove i rommet når pc'n står å går. mend pumpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå